וואי, איך אני עייף

אז בסופ”ש, כמו שאולי שמתם לב כי הייתם שם או כי לא הייתם שם אבל שמעתם על זה או כי כתבתי על זה בפוואסט הקודם, הייתי בל”ג בעומר בחוף בית ינאי. היו שם מלא אנשים שאני מכיר כבר המון זמן, ובכללי היה די נחמד לראות את כולם ולעשות צחוקות. בכל מקרה חששותי מהפוסט הקודם התממשו ופחות או יותר עשינו רק את זה, ואפילו לא דיברתי על השמות לספרים עם כל כך הרבה אנשים. רוב האנשים פשוט אמרו לי שזה מה שקורה בפועל והשמות סתם דביליים. בכל מקרה, בשלב כלשהו נכנסתי לשיחה די מדכאת עם ענבר שבה אמרתי לה שאני לא יודע מה אני עושה עם החיים שלי ומאז ל”ג בעומר היה יותר מבאס. אחרי זה גם דיברתי עם אבנר והוא אמר לי שכל אחד בא לדבר הזה ממקום שונה, ולכן אני לא היחיד שלא אוהב את המצב שקורה עכשיו. לפי הפרשנות שלי זה כנראה הסיבה למה כל כך קשה לשנות את הכיוון של המפגש הזה. הוא פשוט בא לעשות את הGCD של כל הרצונות.

אתמול, בא אליי ראש הצוות ואמר לי שהוא לא אוהב את זה שלא אכפת לי משום דבר והוא היה רוצה שאני אגיד לו למה אני קם בבוקר כל יום לעבודה ועושה את מה שאני רוצה. עכשיו, כמובן שהדבר הטריוויאלי הוא שאני חייב לבוא, אבל הוא סבר שזה לא הסיבה למה אני עושה את זה. אז היום אמרתי לו שהסיבה שאני עושה את זה היא כי אני טס ללא כל כוונה, ואני פשוט טס עם ראש במכשירים, ואחד המכשירים שלי אומר לי לקום בבוקר. איזה תשובה מבאסת…

רוצים לשלוח אותי לשבועיים למכתש רמון, ואני מפחד שאני אהרוג את עצמי בזמן הזה ולאף אחד לא כל כך אכפת. זה באמת נורא מרגש.

אני חושב שאפשר לסכם את השבוע הזה כשבוע די מבאס, והבאסה העיקרית בו הוא שעברנו רק את החצי. יכול להיות שאני אלך עם יאיר מחר לים, אני מקווה שזה יקרה אבל עוד צריך להבין עוד איך עושים את זה בחתך מערכתי ותחבורתי.
ווואוווו גיליתי שאם לוחצים על שיפט אנטר זה יורד רק שורה אחת, אני כל כך מתרגש שאני הולך לכתוב ככה כל הזמן. טוב אני ממש עייף אז נראה לי שאני אסיים כאן ואלך לישון. 

Leave a Reply

