היום, היום אני אנצח

טוב, אז לא ניצחתי כלום. אבל כן סיימתי חלק חשוב מהעבודה שלי, שזה קצת לא משנה לאף אחד. גיליתי השערה חשובה שאני חשבתי בהתחלה שהיא אם ורק אם וכרגע אני חושב שאם היא מתקיימת אז היא רק אם לכיוון אחד, אבל גם זה מספיק חשוב בשביל לעניין אנשים. הבעיה היא שצריך לפתוח מחקר מכיוון שונה לגמרי, אני לא הבן-אדם שיכול לעשות את זה, ולא נראה שיש אנשים שיכולים מספיק לדחוף לזה, איזה בעסה… בכללי כמו שהזכרתי קודם העבודה שלי עוסקת בעניינים טכניים שלאף אחד אין מושג בו חוץ מהאוסף הקטן של האנשים שעוסקים בו, וזה קצת מתסכל. 

אחלו לי בהצלחה, עשיתי שני דברים טובים השבוע. בעצתו של פוקסי הלכתי לדבר עם ראש המדור שלי, אמרתי לו לגבי מצפה רמון, הוא קצת השתכנע לנסות שאני לא אצא, עכשיו אני שמח. כמו כן, פגישה עם הקב”ן ביום ראשון אולי תעשה גם קצת טוב, למרות שרוב הסיכויים שהיא תעשה די רע. החוויות הקודמות שלי עם קב”נים בכללי כוללות 2 פגישות לא מוצלחות בכלל בהם ישבתי מול מישהי שהקלידה במחשב, דומה אך לא זהה, לרופא צבאי רגיל שלא אמור לטפל לך בנפש. לפי המלצות של אנשים מסוימים, הקב”ן הבא יהיה טוב או שווה לקב”נית הקודמת, אז זה כבר שיפור או זהה.

ביום שני הייתה הפגישה הראשונה של “הפגישה השבועית של בר ועדן” בה פגשתי את בר לשיחה של שעה על העניינים המעניינים באמת בחיים, כמו כמה גרועים היו הענבים שבר הביאה לפגישה או הדירה החדשה של בר בירושלים. הענבים היו מזעזעים, לא שאני בא לפגוע בכוונה, אני לא באתי עם אוכל, אבל שעה אחר כך סבלתי מהם. אולי כדאי שאני אביא איזה פריט מזון לפגישה השבועית הבא ב”הפגישה השבועית של בר ועדן”. כשחזרתי מהפגישה הרש”צ שלי התעצבן עליי על זה שנעלמתי לשעה, אמרתי “טוב, בסדר” והמשכתי להיות מעוצבן כל היום. אין ספק שזו דרך ההתמודדות הנכונה עם אנשים. 

בפגישה השבועית של בר ועדן, שימו לב שוויתרתי על המרכאות, סיפרתי לבר על הבלוג הזה, וכעת אולי היא גם קוראת בו. אני די בטוח שהיא קראה לפחות את הפוסטים הראשונים, לא יודע אם היא תקרא גם את הפוסטים הבאים. היא אמרה שזה לא רע, אני חושב שזה רע אינהרנטית. 

יאיר ואני בעזרת השם נלך מחר לים לקצת בילוי של אחים. כולם לא האמינו, וגם אני קצת לא. אבל אולי זה באמת יקרה. בכל מקרה גם שיכנעתי את פוקסי לבוא איתי לחוף אז נקווה שגם זה יקרה. אני אוהב ללכת לים, אני חושב שזה כיף לשבת על החוף ולחשוב על המקומות הרחוקים שאפשר להפליג אליהם בזמן שאתה תקוע על היבשה, במשרד, לא עושה כלום במשך השנתיים מאז שיצאת מביה”ס. יאיר דתי, אז הוא אמר לי שנלך לחוף מופרד שקיים בתל אביב איפה שהוא, נקווה לטוב. הדתיים האלה, גם השמחה של לשבת על החוף ולהיסתכל על בחורות בבגד ים הם לוקחים לך.

תיקון ליל שבועות מגיע, והוא בא בדיוק בזמן. יש כמה הרצאות מעניינות שאני רוצה ללכת אליהם, בתקווה אני לא אפול למלכודות הדבש כמו בתיקון ליל שבועות הקודם. “בוא עדן, בוא תשמע על חיי הרוח של הישראלים החילונים. אוייייי…. זה בכלל חרא של דיון עם אנשים מטומטמים, חבל…” גל מרצה בתיקון, אז אני חושב שאני אלך לשמוע את ההרצאה שלו, הוא מתאר אותה בתור פילוסופיה מתמטיקה, אז בדרך כלל אוסף האנשים החרטטניים שמדעי הרוח אוהבת לגדל לא יגיעו לשם. “לא אמרתי כולם, אמרתי רק הרוב, וכל מה שצריך זה הרוב”. יש גם הרצאות על שמאלנים, אז זה יהיה גם משמח לשמוע. מה שממש מוזר בתיקון השנה, זה שהשעה הראשונה היא ממש גרועה. זה קצת פוגע בתפיסה שלי לגבי תיקונים שאיכות השעות יורדת בערך, אבל לא ממש. יש גם עוד שעה שיכול להיות שאני לא אשמע בה כלום, ואז אולי אוכל לדבר עם אנשים כמו אור גינזבורג, גל, בר, אנשים כלליים מהשכבה שלי או משהו.
אוי ואבוי, לא התחלתי בכלל להכין את הפרצוף השמח המזויף שלי בפגישה עם אנשים, מה אני אעשה… במקרים כאלה יש לי שתי חלופות, או לעשות את הפרצוף המונוטוני הרגיל שלי, או לעשות פרצוף לא שמח. משחק לקוראים: בדקו באיזו אחת מהחלופות השתמשתם עליכם, ואולי תזכו בפרס. כנראה שלא תזכו בפרס, כי אני נוהג להישתמש בשיטה שהוגדרה בספר 1984 בה לכל צד של המדינה אומרים שמישהו בצד השני זכה, אבל בעצם אף אחד לא זכה. 

נראה לי שכתבתי הרבה היום, וגם אין לי מה להוסיף, אז נראה לי שאני אתכונן לקום בבוקר בעזרת ללכת לישון. זכרו, אם שנאתם משהו באופן מיוחד בבלוג היום, הרגישו חופשי לכתוב על זה באגף התגובות.

דבר אחרון, אמרתי לבר היום שאני חושב שיכול להיות שיהיו אנשים שלא יאהבו שאני כותב עליהם בבלוג, היא הציעה שמות פיקטיביים, אני חושב שזה רק יבלבל אותי לתת שמות פיקטיביים לכל אדם בחיי. אז אם אתם לא רוצים להופיע בשמכם המקורי, אמרו לי את זה ואחליף את שמכם. אם אתם לא רוצים להופיע בכלל, גם זה בסדר, אבל צריך לשלם בדם על זה.

2 thoughts on “היום, היום אני אנצח

  1. שאלום,

    1. אני מציע שאם תכתוב מתישהו אוטוביוגרפיה, תקרא לה “הזקן בנפשו והים”.

    Retards,

Leave a Reply

