היום הרגיל ביותר

מדהים מה שאני עושה בימי שבת. אתמול ראיתי במשך 3 שעות במצטבר סרטונים ביוטיוב של מישהו שניסה לסיים את המשחק Legend of zelda majora’s mask ב3 ימים במשחק, שזה יוצא משהו כמו שלוש שעות. מי שדואג, הוא הצליח, אני נכשלתי בחיי. חוץ מזה, גם ראיתי סרטונים שמסבירים על מה המשחק, וזה לא זה פשוט כי אין הרבה מידע בתוך המשחק אז צריך להבין דברים מההקשר שלהם, מהאווירה, מסגנון הדיאלוג של הדמויות בסיפור וכאלה. משם התדרדרתי ללראות ציזבט יוטיובי על המשחק, כאן הרגשתי ממש רע כבר, חוץ מזה אני צריך להתחיל עוד מעט להתארגן לנסיעה לבאר שבע אז אני כותב את הפוסט עכשיו ולא באמצע הלילה.

חוץ מזה אולי אני אוכל לשחק מתישהו עם ביז’ו CIV4BTS. יש שיאמרו שהוא אחלה משחק, אני שיחקתי בו קצת וזה ממש מוזר לי שהמשבצות הן ריבועיות ולא משושות/מתומנות כמו בCIV5, חוץ מזה נראה לי משחק בסדר. פעם ניסיתי לשחק עם גל CIV5 ברשת של יאסא, שיחקנו כמה שעות אבל לא הצלחנו ממש להתחבר למשחק (הספציפי) הזה, מאז לא שיחקנו שנית.  יכול להיות שאין מה לעשות, משחקים ברשת צריכים להיות באורך של חצי שעה-שעה ולא שבועות. CIV 4 הוא משחק ארוך, אם שנאתם את מונופול, אותו תשנאו יותר. דרך אגב, אני שמתי לב שהרבה פעמים אנשים לא מבינים איך לשחק כמו שצריך מונופול, ואז הם מתייאשים שהמשחק לא נגמר, כי הוא לא נגמר אם לא בונים בתים וכאלה. אני שיחקתי הרבה מונופול, הוא אחלה של משחק.

ביום חמישי היה לי מבחן בליניארית 2 במכללת עמק יזרעאל, אז לקחתי חצי יום חופש ונסעתי צפונה אחרי ארוחת צהריים. הקדמתי בשעתיים למבחן, אז במקום לרדת במכללה, נסעתי עד לטבעון, עברתי את הכביש, ונסעתי למכללה. זה לקח לי שעה מההמתנה, ואחרי זה דיברתי עם שירה עד למבחן. היה אחלה במבחן, לא מצאתי טעויות בינתיים, בזמן המבחן מצאתי טעות שממש הייתה יכולה להוריד לי סעיף שלם. בכללי נראה לי שהיה אחלה, אבל אי אפשר לדעת לפעמים עד שמקבלים את התשובות. פעם הייתי יכול לנחש ממש טוב את הציון שלי במבחן, אבל בדרך כלל הייתי מנחש ממש רחוק מהציון האמיתי. עבודת הגמר שלי: ניחוש: 80 ציון: 99. המבחן במבוא למדעי המחשב. ניחוש: 90-100 ציון:65. לפחות יכולות הניחוש שלי היו טובות.  בכל מקרה, כרגע הניחוש שלי הוא ציון גבוה מ90 אם לא 90 הגבוהות, אבל נראה מה יהיה. מקסימום תמיד יש מועד ב’. לו רק בחיים היה מועד ב’, או שיש?

היום אני סוגר את הפוסט עכשיו, כי אני צריך להתקלח. שבוע הבא אולי אני אכתוב ברביעי או בשני ולא בשלישי, נראה מה יהיה.

Leave a Reply

