איך אני אוהב לשמור

אז כמו שאמרתי אולי, ביום ראשון הייתי במטבח וביום שני-שלישי שמרתי, לכן הלכתי הביתה מוקדם, יש שיאמרו שלא מספיק מוקדם כי התעכבתי לכתוב קצת מיילים.

ביום ראשון לפני המטבח הייתי אצל הקב”ן, שנינו הסכמנו שאני קצת במצב רוח טוב, שנינו הסכמנו שזה לא עושה לי טוב, אני שיערתי שזה ידרדר עד עוד חודש, הוא לא נתן הערכה. כשאני מספר את זה לאנשים הם בדרך כלל אומרים שהם לא מבינים איך זה יכול להיות, וגם מה אני רוצה מהם, אבל באמת יש הגיון מסוים לזה. ניקח את הבלוג לדוגמא, כל פעם שאני במצב רוח טוב אני כותב בצורה שונה מאשר שאני כותב במצב רוח רע. יש שיאמרו אפילו שאני כותב גרוע כשאני במצב רוח טוב, אני לא באמת יודע. חוץ מזה, כשאני במצב רוח טוב אז אני בדרך כלל לא מוצא על מה לכתוב. איך אפשר לכתוב בלוג שתפקידו לפי הפוסט הראשון בו הוא לבכות על חיי כשאני לא עצוב? זו באמת שאלה קשה, אבל אל תדאגו תמיד אמצא על מה לבכות.

במהלך השמירות ניסיתי להגיע ל-14 שעות שינה ב-24 השעות בהן אני נמצא בשמירות, ואם אני נמצא 8 שעות בשמירה זה משאיר לי 16 שעות לעשות ככל העולה על רוחי, ואם אני רוצה גם לישון. אז ניסיתי ממש קשה לנצל כל זמן פנוי ללישון, אבל אז איתי התקשר אליי ב-9 ודיברתי איתו שעה, ואז נשארתי ער לדבר עם אנשים מהחדר עד 11, ואז קמתי בכלל ב10 ולא ב12. בסך הכל, ישנתי רק 6-7 שעות, זה ממש ממש רחוק מהיעד שלי. אבל כעת אני יודע, אם אני רוצה לישון את השעות האלה אני צריך לשמור מ-10 עד 2, כי אז אין אוכל ולא מבזבזים זמן על לאכול, וככה אפשר באמת להתרכז בשינה. שמרתי בצורה די ביזיונית, לא כמו חבריי בבסיסים אחרים או חבריי לבסיס הזה, אבל די בזיונית. פחות או יותר הייתי 3 שעות רצופות עם הטלפון. אין מה לעשות, כששומרים מ-2 עד 6 בלילה צריכים להגיד לך תודה שאתה לא נרדם בעמדה, שזה דרך אגב משהו שאני לחלוטין אעשה בפעם הבאה שאני אשמור מ-2 עד 6.

בר באה לבקר אותי במשך שעה בשמירה, זה היה מאוד נחמד, ואז מישהו שהיה בכיתת כוננות הביא לי ארטיק לשמירה. עכשיו אתם בטח אומרים, הוא בטח ניסה להתחיל איתך וזה, אבל זה קרה כבר לפני הרבה זמן, לא יצא לו מזה הרבה. לא היה לי נעים להיאבק איתו על לשלם את שני השקלים שעלה הארטיק, אז לא עשיתי את זה.

הרגשתי שכל המפקדים ומי שהיה איתי בשמירות היו פיסטונים על, חוץ מהמעטים עם הפזם, וזה היה ממש מתסכל. כנראה שזה מה שקורה אחרי שאתה עושה שמירות במשך שנה ואתה מקבל שוב פעם 2-6, וגם עושים לך 40 דקות עלמ”ש. למי שלא מכיר, העלמ”ש מתחיל בשעה 1, אז אם אתה עולה ב-2 ומשחררים אותך בעשרים ל-2, זה באסה.

אני הולך לישון. נראה לי שאני אקרא היום מילכוד 22 ולא קוואנטים, כפי שקראתי בימים האחרונים.

Leave a Reply

