אני זורק את החוקים שלכם על הרצפה

כשאני אומר החוקים שלכם, זה בעצם החוקים שלי.( להמשך הצפייה https://www.youtube.com/watch?v=gAYL5H46QnQ) בכל מקרה, החלטתי לכתוב היום כי משעמם לי ואני חושב שיש לי הרבה על מה לכתוב, אבל בדרך כלל כשאני כותב במצב כזה אני לא כותב הרבה.

אז לפני כמה שבועות כתבתי שכשפוקסי יראה את “אפס ביחסי אנוש” אני אכתוב עליו שוב, וביום שלישי הוא ראה אותו. עכשיו כשפוקסי ראה אותו, אני לא זוכר על מה אני רציתי לכתוב, פעם הבאה(שזה יהיה היום) אני אשים הפרדת ספוילר עם קווים ושמי שירצה יהרוס לעצמו. אז בסרט, פקידת השלשישות של שיזפון רוצה לעבור לקריה יותר מכל דבר, והיא עושה הכל כדי לעבור לקריה, אפילו לעשות את הנורא והיום ויוצאת לקק”ץ. פייר, כשראיתי את זה מגיע קצת כאב לי, מצד שני לפחות היא יצאה לקצונה מהסיבות הנכונות, ולא בשביל להיות קצינה. בכל מקרה, בכל פעם שיש לה בעיה עם הצבא, היא תמיד משליכה את זה על כך שהיא לא בקריה. מי עושה דברים כאלה? היא לא מבינה שבעייותיה בחיים לא יפתרו במעבר לאוניברסיטה, הא, התכנוונתי לקריה. לא תאמינו, היא בסוף מגיעה לקריה, והבעיות שלה לא נפתרות, אבל החברה שלה שלא יצאה לקקץ השתחררה. גם אני אגיע יום אחד לאוניברסיטה והבעיות שלי לא ייפתרו. לא בטוח אם הייתה לי עוד נקודה להגיד, אבל בבירור זה קיים.

ביום רביעי בערב התבשרתי שהבחורה שרציתי לצאת איתה בכלל לא פנויה, ויש לה חבר כבר חצי שנה בערך. קצת מוזר, אבל קורה. אז ביום חמישי הייתי ממש מעוצבן על כל הדברים בעולם, וקצת התפרצתי על חלק מהדברים. דוגמה לזה הייתה ממש בבוקר כשמישהו שם שיר שיש בו איזה צליל שחוזר על עצמו 50 פעם בערך, זה ממש מעצבן אותי בדרך כלל, אז התעצבנתי ממש, היו שאמרו שהחרפנתי על השכל. בכל מקרה לא היה לי כח לעבוד, והקצין שלי לא היה, אז עשיתי עבודה קלה וניצלתי את זה שזה יום חמישי כדי לא לעבוד. הזמן התחבר לעבודה של 3 שעות (שכנראה הייתה יכולה להיעשות בשעה וחצי) ביום של 7 שעות, לא אכפת לי. בכל מקרה, עכשיו אני יותר בסדר. כבר באותו יום הבנתי שיש בזה צדדים טובים, לדוגמה, ממש הרגשתי כאילו אני לא אבין מה לא עשיתי נכון מהתיקון ועד ליום חמישי, שבו היא התגייסה, ואני אוכל את עצמי על חוסר ההצלחה. עכשיו זה כזה, טוב מה כבר הייתי יכול לעשות, אולי להבין את הסיפור יותר מהר כדי לחסוך מאמץ, אבל לא הרבה יותר מזה. בכל מקרה זה סיום מעניין לסיפור הזה בינתיים, כי אני יכול גם סוף סוף לשחרר ממנה, וזה משהו שלא הצלחתי לעשות במשך הרבה זמן. זה גם נקודה טובה כנראה. נקודה טובה/רעה זה שבמהלך הזמן האחרון לפחות הרגשתי שאני עושה משהו עם עצמי, אז יש שתי אפשרויות, להשתמש בזה כדי למנף את עצמי או לשקוע לבינוניות הרגילה של החיים שלי. כנראה שאני אקח את האפשרות השנייה, או שלא.

בדרך כלל כשאני מבואס אני עושה משהו, רואה סרט או מוריד משחק, שרציתי לעשות הרבה זמן אבל לא עשיתי כי הרבה אנשים עשו את זה והתלהבו. יש שיגידו שזה משהו ממש היפסטרי לעשות, אני לא אתנגד. אני לא יודע באמת למה אני עושה את זה, אבל נראה לי שזה בגלל שאני לא רוצה להתאכזב כל כך. לעומת זאת, כשאני מבואס אז אני כבר מבואס, מה הדבר הזה יכול לעשות לי כבר? בפעם האחרונה הורדתי את XCOM, והוא היה באמת משחק מצוין, אין ספק שהוא יושב על מכניקת משחק שכמעט לא נוגעים בה אבל כשעושים אותה טוב היא ממש טובה, ואת המשחק הזה עשו טוב. בכל מקרה הפעם ראיתי פרוזן. עכשיו אתם בטח חושבים שזה קל לעשות את זה, פשוט אתה נכנס לפיירט ביי ומוריד את הסרט ואז צופה בו. אז לא. אל תשכחו שעל אף שאני מאוכזב מדברים אחרים, אני עדיין מפחד להתאכזב גם מזה. אז הורדתי אותו ביום חמישי בערב אחרי שמישהו מהמדור פרסם את שיר הנושא שלו בפייסבוק, שבו צפיתי לאחר הפרסום. לאחר מכן, לא נגעתי בו עד יום שישי בבוקר. בסוף לא התאכזבתי, הוא ממש התאים למצב הנפשי שלי באותו זמן, וזה הפרמטר שעל פיו אני שופט סרטים. עכשיו אני אעשה את הקטע של הספוילר כפי שהבטחתי למעלה.

——————————————————————————–ספויייייייייילר————————————-

 הסרט שואב השראה מ”מלכת השלג” של האנס קריסטיאן אנדרסן, שאת השם שלו שמעתי הרבה אבל כשהייתי צעיר תמיד זה העלה בי דימויים של מלכה שכלואה בקרח ולא יכולה לצאת ממנו וזה די הפחיד אותי, מסתבר שלא הייתי כזה רחוק, לפחות מהסרט הזה. הסרט עוסק במלכה שיש לה כוחות על לייצר שלג וקרח ודברים כאלה, וכשהיא הייתה נסיכה צעירה היא שיחקה איתם וחשבה שהם בסך הכל אחלה. בתאונה מצערת נפגעה אחותה מכוחות העל שלה, ומאז אחותה לא זכרה שיש לנסיכה כוחות, והוריה נעלו את הטירה, ויחד עם זה היא נעלה את עצמה בחדרה. בזמן כלשהו ההורים שלה מתו, וכך נשארו בטירה שתי הנסיכות הבודדות, שבסצנה הבאה כבר הופכות להיות מלכה ונסיכה. הסרט עוסק רובו ככולו בפתיחת שערי הטירה, ושערי הלב של המלכה. הסרט מציג סוגים שונים של אנשים שעוזרים או מתנגדים לתופעה זו. לדוגמה, יש שם את הנסיך של האיים הדרומיים שמנסה לנצל בצורה צינית את פתיחת השערים על מנת להשתלט על הממלכה. כך אנחנו למדים שלא צריך לבטוח באדם הראשון שרוצה לעזור לך לצאת מהטירה שלך.
פתיחת השערים הראשונה נעשתה בצורה שהמלכה הצעירה לא יכלה להתמודד איתה, ולכן היא ברחה מהטירה והסתגרה בטירת קרח משלה בהר הצפוני. אחותה, שעדיין אהבה אותה לאחר שנים של הפרדה. נפגעת כשהיא מנסה להוציא אותה מטירת הקרח שלה. ומזה אנחנו למדים דבר נוסף, שכשאתה מסתגר בטירת הקרח שלך אתה יכול לפגוע באנשים שאוהבים אותך. וגם, תיזהר מלנסות להוציא אנשים מטירות הקרח שלהם ללא שיתוף הפעולה שלהם.
הסרט נגמר במסר מעודד. ובו המלכה משלימה עם כוחות העל שלה ופותחת את שערי הטירה שלה לכל האנשים שהיא רוצה וזורקת את האנשים שהיא לא רוצה, בצורה מלאת ביטחון עצמי.
כמובן, כתבתי על הסרט בהרחבה, כי עצם כתיבת הבלוג הזה הוא בעצם ניסיון יציאה שלי מטירת הקרח שלי, לא יודע אם היא נעולה מדי או לא. בכל מקרה, מאוד התחברתי לסרט בגלל שזה מאוד הזכיר לי מצבים שהייתי בהם בעבר.
כמו כן, יש שם את יצורי הפנטזיה הכי טובים בעולם, ואלה טרולים בגובה של חצי מטר, שמתגלגלים כמו סלעים קטנים. הם באמת מדהימים. על אף שהם סלעים, הם מומחים לאהבה. אין ספק שזה התיאור הטרולים הכי חמודים שנראו אי פעם.

———————————-סוף ספויייייייילר—————————————————————-

אני מתגעגע לכתוב תיאורים ארוכים על ספרים שיש אנשים שיקראו להם ביקורות, בעצם עשיתי את זה רק פעם אחת או פעמיים, אבל אולי אני יום אחד אחזור לזה. רציתי לעשות את זה גם בפעם האחרונה שראיתי V for vendeta, שגם הוא סוג של אחלה של סרט, אבל הוא לא סרט ילדים.

נראה לי שכתבתי מספיק, מחר אני לא אכתוב נראה לי (ראו כותרת), אבל אולי אני אזכר במשהו שאני רוצה לכתוב ואז אני אעשה את זה. כתבתי את הפוסט הזה בשעה-שעה וחצי, שזה זמן די חריג, ועשיתי הרבה הפסקות, נראה לי שזה הגיוני ומעניין. כעת אני הולך לישון. דרך אגב, יש לי בעיה עם פרסום הפוסט, נקווה שאני אצליח כרגע לפרסם אותו, מקסימום נעשה את זה מחר.

One thought on “אני זורק את החוקים שלכם על הרצפה

  1. אם משעמם לך, אתה תמיד יכול להתבוסס ברחמים עצמיים ולבזבז שעות על לדמיין מה היה קורה אם. אבל אם אתה רוצה לצאת מזה, יש דרך הרבה יותר קצרה, בוא, אני אראה לך –

Leave a Reply

