לפעמים אני מצטער, וגם שואל אנשים שאלות.

אני כל הזמן נותן את הכותרות לפוסטים שלי לפני שאני כותב אותם, ואז אחרי שאני כותב אותם אני חושב שהכותרת מטומטמת אז אני מחליף אותה. הקצין שלי היה מתעצבן על חוסר היעילות הזאת, וכנראה אנשים רבים אחרים לא היו עושים את זה גם אם היו משלמים להם. 

היום אני מגיע עם התנצלות, לא כתבתי כלום ביום שלישי. הסיבה היא שהחלטתי לחזור הביתה לרבעוש, ולא לחזור ביום שלישי. הייתי אומר שהסיבה היא שלא רציתי ליסוע ולחזור באותו יום, אבל אני די בטוח שזו לא הסיבה, כי בדרך כלל זה לא הפריע לי. כנראה שהסיבה הייתה אותה סיבה שלשמה לקחתי חופש בחמישי, והסיבה היא שרציתי לישון, מזמן לא ישנתי כמו שצריך, וגם הייתי עייף לא בצורה גופנית. כולם גם אומרים לי “מה? אתה ישן כל יום 8 שעות, זה מלא” בכל מקרה, אני עייף, לא מתבייש בזה. אז לקחתי רבעוש, והחלטתי שאני לא עושה כלום, ובאמת הייתי רוב הזמן בחדר ולא עשיתי כלום.
אני עכשיו גם קצת עייף כי שלמה התקשר אליי לפני שעתיים ואז דיברתי איתו שעתיים, ואין לי כח כל כך לכתוב את כל הסוגיות שדיברתי עליהם איתו, כי הם די חופרות. נראה לי שאני אתעסק בסוגיה המרכזית שהעסיקה אותי השבוע.

במהלך השבוע שאלתי אנשים שאלה בודדת, ובגלל שרוב חבריי הם ציניים ולא רוצים לחשוף את הרגשות שלהם או לא מחוברים אליהם בכלל, לא כל כך קיבלתי תשובה. יכול להיות שהם חשבו שאני לא מצפה כל כך לתשובות. טוב, אז הייתי אצל הקב”ן ביום ראשון ואמרתי לו שהייתי מופתע מזה ששלמה ממשיך לקרוא את הבלוג שלי כי חשבתי שהוא הפסיק, ואז הוא אמר לי שאני נורא מופתע מזה שאנשים מתעניינים בי. אמרתי לו בחזרה שאני באמת לא יודע למה הם עושים את זה , ואולי אני אעשה מחקר ואחזור אליו שבוע הבא.כנראה שהשאלה הזו מגלמת בתוכה את רוב בעיות חוסר הביטחון החברתי שלי, אבל לא את כל הבעיות שלי בכללי. הראשון שענה לי על השאלה היה שלמה, על אף שהוא האחרון ששאלתי אותו עד כתיבת השורה הבאה. אז השאלה נשארת פתוחה, אם מישהו רוצה לענות שיכתוב בתגובות או ידבר איתי בטלפון, יש גם וואטספ ואסמסים, אימייל גם בסדר, מי שרוצה יש גם אימייל בצבא, גם לינק זה בסדר. קיצור, כמו שאומרים אנשים מעצבנים: בעולם המודרני יש הרבה דרכים לתקשר עם אנשים, אבל אנשים עושים את זה בצורה פחות משמעותית.

קיצור, אין לי כזה כוח להוסיף ולכתוב, וזו גם שבת אי עשיית הדבר שלי. אם אתם רוצים מישהו להאשים זה או אני או שלמה, כי לפני שעתיים עוד רציתי לכתוב הרבה יותר.

Leave a Reply

