היום אני כותב מוקדם

חשבתי לעצמי הבוקר שאולי, אם אני אכתוב מוקדם אני אוכל להיות פחות עייף, אבל אז הלכתי לישון וקמתי עכשיו, אז יש לי עייפות של אחרי שינה. לא נורא, העיקר שבסוף יהיה משהו. היום הייתה לי התלבטות בנוגע למה לכתוב, ואז אמרתי שאני אכתוב ואמצא את הפתרון בדרך. איך אומרים, נבנה את הגשר כשנגיע לנער, מזל שבימינו אי אפשר באמת להגיע לנוער.

היום בזמן הכתיבה אני שומע את הסאונדטראק של “into the wild” שזה סרט שאף פעם לא הצלחתי לסיים לראות, כי תמיד נרדמתי, אבל המוזיקה שלו נחמדה. היא מלנכולית ונחמדה כזאת, שזה סגנון מוזיקה שאני אוהב. 

ביום רביעי חזרתי מהבית, ובדרך לבסיס חשבתי שאולי באותו היום אוכל לדבר עם פוקסי. אז אמרתי לפוקסי “הא פוקסי! בוא נדבר היום, מזמן לא דיברנו”, הוא אמר לי “אולי, נשמע לי בסדר”. כשהגיע הערב הוא החליט לעבוד ולא רצה לדבר איתי, מניאק. אז החלטתי שאני אעשה מה שעשיתי בכל ערב בשבוע האחרון ודיברתי עם נועה. 

ביום רביעי עזרתי לנועה לבנות מסלול לגולה על השולחן של אבא שלי מהעבודה. אני לא כזה סגור על למה הם החליטו שמה שהשולחן הזה צריך זה מסלול לגולה, אבל הם החליטו. קצת כמו אפס, עזרתי לנועה לבנות את המסלול לגולה למרות שבזמנו חשבתי שזה מטומטם וזה ביזבוז של הזמן שלי, אפילו אמרתי לה שברגעים כאלו אני מרגיש שחתימת הקבע שלי היא דבר משמעותי. בסוף המסלול לגולות הזה יצא ממש מגניב, אם מישהו רוצה לראות אותו שיבוא למשרד שלי. הקטע שלו זה שהוא מסלול תלת מימדי, כלומר לא רק צמוד לקיר, שבסופו יש כוס שבמפגש עם הגולה יוצא קול של טיןטיןטיןטין. מאוד מגניב.

באותו יום שאלתי את נועה אם היא רוצה שאני אחליף את ההופעות של “נועה” לשם המקורי שלה. היא בחרה שלא, ואין לי בעיה עם זה, אבל רציתי לדעת למה. היא אמרה שככה יותר נורמלי לה לקרוא על עצמה, אבל אני מאמין שזה יותר קטע שאנשים אוהבים להישאר עם הברירת מחדל. זה כמו שבמדינות מסוימות, כמו ישראל, יש כרטיסים שאם אתה חותם עליהם האיברים שלך ייתרמו ואחרת לא, ובמדינות אחרות אתה יכול לחתום על כרטיס שלא יעשו את זה, וברירת המחדל היא שאתה תורם. בשני המקרים יש התפלגות של 20-80, בשני המקרים ה-80 בצד של ברירת המחדל, אני אומר את זה לפי ערוץ 8, אז אל תאמינו לי. 

באותו הערב שיחקנו גונגל ספיד והייתי ממש עייף וגרוע, אבל במשחק אחד לא הפסדתי, אז זה גם משהו. גם ביום רביעי אבא שלי הראה לי בדיחה מעולה, היא נקראת הבדיחה עם העש, ואפשר לראות אותה בלינק הזה http://www.liveleak.com/view?i=8c4_1306857615. בסוף הבדיחה כולם אמרו “מה עשינו במשך חמש הדקות האחרונות?” חוץ ממני שהתפקעתי מצחוק. אני אהבתי את זה.

עברה חצי שעה מאז שהתחלתי לכתוב, ונראה לי שהצלחתי לכסות את יום רביעי. אני חייב להגיד שאני צריך להקדיש יותר זמן בלוז הסופשים שלי לכתיבה הזאת. מזל שהלוז שלי ריק עד 8 בערב, וגם מ-9 הוא ריק שוב פעם. ואז אני נזכר שלא סיימתי אותו.

ביום רביעי בערב הלכתי להחליף לאזרחי, אני חושב על להשאיר לי בגדים אזרחיים במשרד כדי שיהיה לי נוח לעשות את זה בכל יום, אבל באותו יום הלכתי לחדר. בחדר פגשתי את שני חברי החדר שהיו איתי בחדר מאז שנכנסתי לחדר, והיה די מצחיק כי לא ראיתי את שניהם הרבה זמן, וזה דווקא נחמד לראות שהחדר יכול להיות גם כר פורה לחברים. 

יום חמישי היה יום מעניין, באותו יום אבנר התקשר אליי ואמר לי שאין לו כח להשאר בבסיס ויש לו אפשרות לצאת, אז הוא הציע שהוא יבוא אליי ואז יצא בבוקר לאיזו אזכרה או משהו. אז אמרתי לו סבבה, הודעתי לאמא וחיכיתי לצאת הביתה. במהלך היום היו קצת עיכובים אז הוא הגיע לעפולה די מאוחר, ובגלל שהיה לי שיעור נהיגה באותו זמן לא יכלתי להבין מה קורה עד שהגעתי הביתה. אמא שלי אמרה לי שאין בעיה שהוא יבוא, למרות שהיא לא נמצאת בבית, כי אבא יוכל לאסוף אותו מעפולה. מסתבר שאחותי רצתה לצאת לארוחת ערב (כי היה לה יומולדת) בדיוק כשהוא הגיע, שזה היה גם בדיוק הזמן בו אני הגעתי הביתה באוטובוס. אז החלטנו שאחותי תיסע איתי, נאסוף את אבנר, היא תחזיר אותנו לבית ותסע שוב פעם לעפולה. בגלל שחשבתי שאני נוסע לשניה וחצי, נסעתי על חצי א’. בדרך אמא שלי אמרה שהיא יוצאת, ויכולה לאסוף את אבנר, אז השתנתה התוכנית לאחותי תוריד אותי בעפולה, ואני אחכה עם אבנר לאמא שלי. ירדתי בעפולה, פגשתי את אבנר, והחלטנו ללכת לאכול פלאפל, היה מאוד כיף. הדהים אותי שאנחנו עדיין מסונכרנים על אותם בדיחות על אף שלא ראיתי אותו הרבה זמן, אבל כנראה שאם ההומור שלך לא משתנה אז זה יותר קל לעשות את זה.

חזרנו הביתה, התחלתי הורדה של “היתרונות בלהיות פרח קיר”, ויצאנו לטייל בגן נר. טיילנו צחקנו, חזרנו, ראינו את הסרט, נפרדנו לשלום. בבוקר הוא עזב לפני שקמתי, מאז לא ראיתי אותו. 

אבל זה לא היה מה שמעניין ביום חמישי, מה שהיה מעניין ביום חמישי זה שהיה לי בו את שיעור הנהיגה הראשון שלי מאז שיצאתי מיאסא בערך. קבעתי עם המורה שלי בעפולה ב-7 ועשרים, והייתי קצת לחוץ שאני לא אספיק, אז אפילו יצאתי את הבסיס בלי יאיר. בסוף הגעתי לתחנה ב-7 ועשרים אבל המורה שלי לא הגיע ב-7 ועשרים כי היה לו משהו, אז עשינו סיבוב קטן סביב השכונה והוא הוריד אותי בתחנה המרכזית לתפוס אוטובוס. יום למחרת היה לי שיעור מלא יותר.

כמו שאומרים ביתרונות בלהיות פרח קיר, “I’m starting to get bad again”, ואני מדבר על הבעיות הפסיכוסומטיות שהיו לי כשעזבתי את יאסא, בעיקר בסמוך לשיעורי הנהיגה הראשונים האלה. הפסיכולוג הקודם שלי אמר לי שזה בסדר, וכנראה זה יחזור בעוצמה מסוימת בכל פעם שאני בלחץ, אז אני יותר מסתכל על זה כקוריוז. אני מאמין שתוך כמה שיעורים זה יעבור לגמרי, אז אני לא דואג. בכל מקרה אני מרגיש ממש בנוח בתוך הרכב, אומנם אני לא מוכן לטסט ואני לא רגיל לתיבת הילוכים אוטומטית, אבל אני לא מרגיש לחוץ בכלל. גיליתי שלנהוג על אוטומט זה הרבה יותר משעמם מלנהוג על ידני, בכל מקרה אני נוגס בכבוד שלי ומנסה לסיים את זה בטסט הקרוב.

~קטע זה נמחק, יחזור עוד כמה ימים~

ביום שישי מספר אנשים התחילו לדבר איתי בוואטספ למרות שלא כתבתי להם כלום, וזה די הפתיע אותי. אז דיברתי איתם במשך כמה שעות, ואז הלכתי לישון, אחרי כמה שעות.

עכשיו אני נזכר שביום שלישי דיברתי עם איתי על לפגוש אותו ביום שישי, אבל אמרתי לו שנסגור בחמישי ולא דיברנו אז. יותר טוב, הייתי עייף מהשיעור נהיגה. 

היום ההורים שלי רבו ליד שולחן האוכל כי אבא שלי אמר דברים חסרי רגישות על ההמבורגרים שאימא שלי הכינה (יותר נכון זוגלובק הכינה), והיא נעלבה ממנו. בדיוק בגלל אירועים כאלה אני בא הביתה.

אני חושב לקחת עכשיו את הכלבה לגלבוע, אני מקווה שיש מספיק חושך וגם מספיק אור כדי לעשות את זה, שלא סגרו לי את השער מהפעם הקודמת שעשיתי את זה, ושהכלבה תוכל לעמוד בהליכה הזאת כי כבר יותר קשה לה. אולי בדרך אני אוכל סוף סוף לתפוס את שירה, שבוע שלם שאני מנסה לדבר איתה והיא לא יכולה. להגנתה היא חזרה אליי מספר פעמים ואז אני לא יכלתי, אבל עדיין אני מאשים אותה.

לילה טוב לכולם, מקווה שנהניתם, ואל תשכחו “מצלמה לא הייתה מתאבדת”.

Leave a Reply

