היום אני אכתוב מעט

טוב, אז השבוע בגלל שאני חולה באפנון On/Off אני אכתוב ממש מעט. 

ביום שבת הלכתי לטיול עם הכלבה, היה ממש כיף, הפעם צילמתי גם כמה תמונות בשביל להשוויץ לחבר’ה, יצא יפה. יש קטע בגלבוע שתמיד גורם לי לחשוב שאם יום אחד תהיה לי חברה אני אוכל לשבת איתה שם במשך שעות, כי זה ממש מקום ממש שקט ומגניב. כנראה שזה בגלל שזה קטע בחיים שלי שאף אחד לא רואה כמעט, בעיקר בגלל שזה מרחק הליכה לא קטן מהבית שלי ואין לי רכב, ואולי זה מייצג עוד דברים שהם במרחק הליכה לא קטן מדלת אמותיי ואין לי רכב להגיע לשם. יכול להיות שזה גם בגלל שאני לפעמים רואה שם זוגות ואז אני מתרחק.

ביום ראשון טיילתי עם נועה שוב פעם, היתה שיחה כנה וכיפית, וגם ארכה כמה שעות. היא הסתיימה בפחות כיף כשהקאתי לתוך שיח כלשהו, ומאז אני לא הכי בריא בעולם, אבל גם לא מספיק חולה בשביל שיצא לי משהו מזה, אז אולי אני צריך לתקן את הגרף שלי לכך שהוא יתחיל לעלות ואז יקפוץ מטה או משהו כזה. בשיחה נועה הסכימה עם משהו שבר אמרה לי פעם שאי אפשר לנתק את האינטיליגנציה שלי מהאישיות שלי, ואולי זה ישמע מתנשא אבל אני מרגיש שזה לגמרי נכון. יכול להיות שבגלל הקטע הזה אני פרפקציוניסט פחדן, אבל אני לא באמת יודע. נועה אמרה שזה מקור כל המוזרות בי, היא הסכימה איתי לפחות שאני די קונסיסטנטי, היא לא הסכימה שזה הופך אותי לפחות מוזר.

ביום שני תפסתי חצי יום חופש והלכתי לישון, לא היה כזה אכפת לי כי יש לי מלא ימי חופש, אבל יש שאמרו שיצאתי קצת פראייר ואולי הייתי יכול לסדר משהו שיחשב כיום עבודה שלם. ישנתי 3 שעות ברצף, זה היה נחמד. כולם אמרו לי “מה, אתה תישן עכשיו אז אתה לא תישן בלילה”. הלכתי לישון ממש מוקדם וישנתי כמעט את כל הלילה, פחות האזעקה ב-6 וחצי. אדם רוצה לעבוד, אבל בעבודה שלו, ישן מוסמך במיטות צבאיות, ואומרים לו “6 בבוקר, מה 6 בבוקר” כוסמא המדינה הזאת.

אני חושב שאני אלך לישון עכשיו, אולי זה הדבר הנכון לעשות.

 

Leave a Reply

