המבנים היחידים שאני בונה הם אלגבריים, וגם אותם אני מעתיק

אני מצטער שלא כתבתי כלום ביום שלישי, פשוט על הדברים שהיו מעניינים לא רציתי לכתוב, ועל הדברים שלא היו מעניינים לא רציתי לכתוב, אז לא כתבתי. במקום זה קראתי בספר שלי על “מבנים אלגבריים” עד מאוחר, ואז הלכתי לישון בתהליך שאני יכול רק להגדיר אותו כיותר מדי שלבים בשביל משהו כל כך פשוט. 

השבוע דיברתי הרבה עם בר בצ’ט של גמייל, והיינו מדוכדכים מאוד ביחד. איזה כיף להיות בבאסה. אבל נראה לי שיצאתי מחוזק מהשיחות שלי עם בר. יש הרבה אנשים שחושבים שאם אתה לא מדבר על הבעיה, אז אתה מתנהג כאילו אין לך אותה. אני לא יודע אם זה נכון או לא, כנראה יש בזה גרעין של אמת, וכנראה יש איפה שהוא איזון נכון לדברים האלה. אני עוד לא מצאתי את האיזון הנכון לזה. הקצין שלי אמר לי בפרקים הקודמים שאני מגזים בכיוון הבכי, בינתיים לא שיניתי את דרכיי.

ביום רביעי די הגיע לשיא מצב הבאסה שהייתי בו בשבוע האחרון, אבל אחר כך חזרתי למדור והייתי הרבה פחות מבואס. באזור הערב ההוא דיברתי עם אבנר, ואז אמרתי לו מה קורה, והוא אמר לי שאני צודק, זה באמת מבאס. לפחות בערב למחרת הוא הצליח להגיד דברים שיותר עוזרים לי. בכל מקרה גם דיברתי עם בר אז היה אחלה. יכל להיות שהייתי מבואס גם כי לא כתבתי ביום שלישי.

ביום חמישי לא עבדתי בכלל כי היו מלא נב”זים, זה היה ממש כיף. עבדתי אולי במשך שעה בכל היום, חצי שעה כל פעם, עדיין הצלחתי לפרוץ דרך במשהו וזה היה נחמד. לא בכל יום פורצים דרך שהייתה חסומה במשך שנים, אז זה היה ממש נחמד, וגם חשבתי שכל מי שבא לפניי היה מטומטם. בסוף היום נסעתי לת”א לפגוש את אבנר, אני ציפיתי למפגש של איזה שלוש שעות, אבל הוא איחר לי בשעה וחצי, אז נפגשנו לשעה וחצי. בכל מקרה זה היה כיף, ישבנו בקפה לנדוור בפארק שרונה ואכלנו “קראמבל תפוחים” בשתי דקות. למרות שהאוכל היה רק במשך שתי דקות, ישבנו שם שעה בערך, לפחות שעה פסיכולוגית, רובה הייתה בישיבה של לאחר האוכל, אבל גם לפניו. אבנר סיפר לי על המצב בספינה, אני סיפרתי לו על המצב במדור, הוא גם ניחם אותי לגבי מה שנכתב למעלה. בכללי כיף לי לשבת עם אבנר. 

ביום חמישי גם היה סיפור נוסף ופחות נעים. יובל הזמין אותי ועוד הרבה אנשים, אולי גם אותכם, לעל האש בבית שלו. שאלתי מי בא, וניתנה לי רשימת אנשים אחת, ואז חשבתי שזה אחלה, אז אמרתי לו שאני אנסה להגיע, ובאמת ניסיתי. ביום רביעי אבנר אמר לי שבאים עוד אנשים, ויובל אימת את זה. בין האנשים המדוברים יש אנשים שאני ממש לא אוהב, ולא רציתי להגיע, אז קבעתי עם אבנר במקום. בסוף האנשים שבגינם לא באתי לא הגיעו בעצמם, ואני פיספסתי אחלה של מפגש וגם אולי פגעתי ביחסים שלי עם יובל. אי אפשר לסמוך על אף אחד במדינה הזאת, אפילו לא על עצמך…

חזרתי הביתה ב-11 בלילה, וציפיתי לפגוש את שלמה יום למחרת. בזמן הזה איתי החליט שזה זמן טוב להזמין אותי לחיפה, אמרתי לו כשאני חצי מת שאני נפגש עם שלמה ואני לא יכול. ביום למחרת, בר הזמינה אותי לגל באותו יום, וגם אמרתי לה שאני נפגש עם שלמה ואני לא יכול. בסוף שלמה הגיע ממש מאוחר לעפולה, אז לא רציתי לפגוש אותו לכלום זמן, וגם לא ידעתי מה קורה עם אוטובוסים. לסיכום, לא פגשתי את איתי, את הברגל, או את שלמה, וגם לא אף אחד אחר, אבל נגעתי בקיר החובה, וזה גם נחמד.

לפני כמה חודשים אבא שלי קנה אלקטרודה לגלי מוח, אבל רק השבוע האמנתי באמת שזה עובד, וגם הוא סיפר לי שהוא מנסה למצוא דפוסים בהתנהגות של זה. לפי דעתי זה ממש אמור להיות מפגר, פשוט לקלוט את עוצמת השדה החשמלי באזור המוח. הם החליטו לשים את זה על תקשורת Bluetooth, וגם לזרוק קקא של כיול באותו תדר של שידור, אז פשוט צריך לנסות לברור את המידע הגולמי מכל הקקא האחר שנשלח. ניסיתי קשה, הרגשתי שזה לא עובד, הלכתי לישון. יום למחרת אבא שלי אמר שהוא הצליח לעשות עם זה משהו, אז הסתכלתי על זה כמה פעמים. יכול להיות שיש שם משהו, אבל הוא ממש קצר וקשה לראות אותו. יכול להיות שראיתי איך נראה השדה בזמן שאבא שלי ממצמץ, אבל זה היה ממש מורעש.

אז היום כתבתי, ועכשיו בנימה אישית יותר. במהלך השבועות האחרונים אני כותב עם אותה מוזיקה, זה בדרך כלל הסאונדטראק של מופע האימים של רוקי או גריז, אבל די נמאס לי. התחלתי גם לשמוע מלחמת העולמות תוך כדי, אבל שמעתי את זה יותר מדי. אם למישהו יש סאונדטראק טוב שיגיד או יגיב או ידבר איתי או ישלח לי בווטסאפ אן לא יודע תמצאו דרך.

נראה לי ששילמתי את חובי לחברה היום, מחר אני חוזר לסחוב את האלונקה כמו כולם.

Leave a Reply

