הקצינים של היום הם לא

אוקיי, אז אם אני מתמחר כתיבה של בערך 1000 תווים לשעה וחצי, אני בעצם הולך לישון פחות או יותר ב-12, וזה בלי שאני רוצה לראות את הסרט “לבנון” שמוקרן בערוץ 2 היום עוד שעה בערך, נקווה שאני אשן הרבה באוטובוס.

אז דיברנו על זה שהתקבלתי לאחר מיונים ארוכים לנבחרת שק”ם הלילה של הבסיס, ובימים האחרונים עברתי חפיפות לזה עם חבר מיאסא שכבר נמצא שם. זה היה מאוד מטומטם. חפיפות קופה עדיין לא היו, נקווה שהם יהיו מטומטמים בערך באותה רמה. בככל מקרה אני מאמין שאני אוכל לאלתר מספיק טוב במהלך הלילה. בכל מקרה, מחר זו שמירה אחרונה שלי, כי על אף שקיבלתי את הפטור אני רוצה להחזיר ליאיר שמירה שהוא לקח לי פעם מהיום למחר בערך. במהלך השמירה אני רוצה לצאת מחוץ לבסיס כדי להיות בשתיית שחרור של אבא שלי מהמדור, אני מקווה שלא יערימו עליי קשיים, אני קצת מתכנן להיות דחפור במהלך הדבר הזה, אבל יכול להיות שאני צריך לנהוג יותר כשועל, להפקיד את הנשק במדור ולצאת רגיל. בטח אף אחד לא ישים לב, אבל אם מישהו ישים לב זו תהיה תלונה, וגם מול המב”ס אז זה בכלל לא יהיה כיף. הרבה פעמים אני אוהב להתנהג יותר כמו דחפור ולהיכנס במכשולים שאני לא יכול לעקוף אחרי שהם עוצרים אותי, ואז אני גם סתם מתעצבן וגם מפסיד את הדבר שהייתי צריך להשיג. ככה יוצא שהקצין שלי אומר לי “למה שאלת בכלל” על כל מיני דברים, כמובן לא על דברים ששאלתי אותו, יותר מול רס”רים כאלה ואחרים. נאמר כבר שבצבא לומדים איך לשקר, אבל אני חושב שיש בי משהו שעוצר אותי מלעקוף סמכות בצורה כזו, ואז אני נדפק כי אין באמת סמכות בצבא, יש פשוט אנשים שמכסים את התחת שלהם.

אז ביום רביעי היו חפיפות, זה היה די מטומטם, וגם לא עבד המזגן שלנו. בחדר שלנו השלט של המזגן מקובע לקיר, שבכללי אני מעדיף את זה כי אז אי אפשר “לאבד” את השלט של המזגן, וגם אי אפשר “To disappear him” כמו שנאמר במלכוד. בכל מקרה, הייתה תקלה תוכנתית בשלט של המזגן שמנעה ממנו להידלק. אם לוחצים על כפתור הוא פשוט מודיע הערת שגיאה ולא מדליק את המזגן. בפעם הקודמת שזה קרה, החליפו את המזגן מלעבוד על חום ללעבוד על קור, יכול להיות שזה חשוב שכל הקומה תעבוד עם אותה קונפיגורציה, אבל זה לא משנה, כי אין שום סיבה שתימנע ממני בשל תוכנה הדלקה של המזגן. זה הבעיה עם לדחוף מחשבים בכל דבר. בשלט שלי בחדר, יש רק משדר אינפרה אדום או FM או משהו כזה שמשדר למזגן, והוא לא חושב יותר מדי לגבי מה הוא מעביר. טוב, אני מגזים קצת, אבל ככה זה צריך להיות, לוחצים על כפתור, זה משדר משהו, ובאורח פלא עובד המזגן. אפשר שעל המזגן יהיו מנורות האם הוא על חום או על קור, אבל המידע על הטמפרטורה הוא באמת מיותר, בעיקר אם זו הסיבה שאני צריך לישון בחום. פתחנו חלון, אבל הרשת הייתה על הצד הרחוק ממני, ואם הייתי פותח רק את ההוא היה לי חם מידי, בכל מקרה אני שמח שמנעתי ממי שישן מעליי לסגור את החלון מחשש ליתושים בפאקינג אוקטובר. אם האדם שישן מעליי זה מה שיוצא מבה”ד 1 אולי צריך להחזיר אותם לשם, אבל בדרך כלל הוא נחמד אם כי הוא מרוחק ממני.

ביום חמישי לא עשיתי כלום, ואז הלכתי הביתה במקום ללכת לערב מדור אצל פוקסי. בתכלס הסיבה שלא באתי זה כי לא היה לי כח לדבר עם ההורים שלי על להקפיץ אותי מעפולה ב1 בלילה, אז פשוט חזרתי הביתה והלכתי לישון די מהר.

ביום שישי ושבת התעוררתי לחג הכפייה הדתית “יום כיפור”, באותו יום חשבתי שזה מצחיק לשלוח לאנשים מסרוני “חג בוא נחליט לאנשים איך לנהל את חייהם ונגיד שזה מהתנ”ך שמח”, אני עדיין חושב שזה קצת מצחיק, אבל אז פוקסי אמר שפסח נוראי יותר מזה, ואני אמרתי שאם פסח יותר גרוע מיום כיפור אז שבת רגילה הרבה יותר נוראית. דיברתי על זה עם איתי, והבנתי תוך כדי שיחה שכמעט אין לי חיים חברתיים רק בגלל הכפייה הדתית הזאת, והייתי מוכן לשלם על זה ביום אחד של לא לעשות כלום, אז שבת רגילה יותר נוראית מיום כיפור. איתי דרך אגב הסכים עם הכל.

אני צריך להתחיל משחק חדש של אקס-קום כי אני אפס, אבל הסתכלתי על קצת מדריכים באינטרנט ואני אנסה ליישם אותם, אולי אני אהיה בסדר עם זה.

וואו, זה היה שבוע קצר. סך הכל הייתי כאן 40 דקות. שמעתי את שרון ליפשיץ בזמן הכתיבה, היא זמרת פופ ישראלית משנות ה90 שהיא די נחמדה.

לילה טוב.

שכחתי משהו: אתמול אבא שלי אמר לי “עדן, למה שאתה לא תכתוב בלוג?”, ואז מישהו שהיה בסלון אמר לו: “על מה הוא יכתוב בלוג? על זה שהוא כל הזמן נמצא על מחשב בצבא, ואז כשהוא חוזר הביתה הוא ממשיך לשבת על המחשב, אבל על דברים אחרים?” לא עניתי לו אז, אבל אני עונה “כהההה”. אבנר אמר לי לכתוב את זה כי זה יצחיק אנשים.

One thought on “הקצינים של היום הם לא

  1. דברים שבטח קרו בהיסטוריה: כל חגי ישראל הומצאו בערב אחד, שבו התאספו הרבנים הגדולים, שתו יין לשכרה והחליטו לשחק “מי יכול לחשוב על חג נוראי יותר”. “בואו נעשה שיום אחד בשנה, הם לא יוכלו לאכול! ונגיד להם גם שהם צריכים לעשות חשבון נפש!!”
    “לא, לא, אני יודע. שבוע אחד בשנה, שמותר להם לאכול, אבל רק מצות ותפוחי אדמה!! וגם שישחקו “שרוף את כל הלחם” לפני זה!”
    “עזבו, חבר’ה, אתם ילדים קטנים. יום אחד, כל שבוע – אסור לעשות כלום.”
    (הכי אנטישמי שלי)

Leave a Reply

