התמונה הזאת של ספיידרמן

אתם יודעים למה אני מחכה? למלחמה הבאה. זו בטח תהיה מלחמה טובה כזאת, בעיקר אחרי שהפסדנו בצורה כל כך משמעותית לאויב החלש ביותר שלנו. והכי טוב, זה שאין אופק למתי זה יפסיק, הם מתקדמים ואני יושב כאן ליד השולחן, בעצם אין לי שולחן, אבל תחפשו ציור כזה של ספיידרמן.

השבוע הייתה לי שמירה, אולי היא תהיה האחרונה, אבל זה תלוי בכמה אני אוהב את שקם הלילה. בעיקר את השמירה בלילה, בין 2 ל-6, עשיתי בצורה הטובה ביותר. דיברתי בוואטספ בשעה הראשונה, ישבתי עם השומר בפטרול השני בשעה השנייה, ובין 4 ל-6 ראיתי סרטוני יוטיוב של ריפלייס של פלאנטרי אנהילישן. בעיקר הדבר האחרון העביר לי את השמירה במהירות שיא.

ביום ראשון אבא שלי מהמדור השתחרר, הוא קנה לנו מנורת לבה ובובה של צב, בטח לא תבינו למה, אבל הוא עשה כאילו זה קשור למשהו. היה לי ממש קשה להגיע כי הסמלתו שכח מהבקשה שלי לא לשמור באותו זמן, וגם הייתי צריך אישור של מפקדתו כדי לצאת מהבסיס, אבל בסוף הכל הסתדר על הצד הכמעט טוב ביותר, חוץ מזה שהייתי צריך להחזיר שעה בסוף היום, בין 1 ל-2. האמת שבאותו יום אני לא הייתי כל כך עצוב שהוא השתחרר, והיו לזה 2 סיבות מרכזיות ושתיהן תקפות עד עכשיו. ראשית כל, אני עדיין לא רואה השלכות רעות מזה שהוא השתחרר, ויש לזה מספר תת-סיבות, הראשונה הוא שבזמן בו שירתתי איתו הוא הרבה זמן לא היה שם, אז זה עד עכשיו לא מרגיש לי כל כך שונה. שנית, לא נוצר בינינו ממש קשר של אחרי הצבא, אז אני לא מרגיש שאני מאבד משהו משמעותי במיוחד, בעיקר כי אני מרגיש תמיד שאפשר להחליף דברים בצבא. הסיבה המרכזית השנייה, ואני קצת מתבייש להודות בה, זה שהייתה בי המון קנאה כלפיו בהיבטים חברתיים מול אנשים אחרים במדור, וזה כן סוג של פותר את הבעיה, אבל בצורה גרועה. לסגן רב היחידה שלנו יש חתימה “אל תבקש שיהיה לך יותר קל, תבקש שיהיו לך יותר יכולות”, זה בדיוק “יהיה לך יותר קל” מאשר ש”יהיו לך יותר יכולות”. בכל מקרה אני את הסקילפוינטס שלי לא משקיע במה שהוא היה בוחר, כנראה, יכול להיות שהוא אוהב משחקי מחשב.
אני מרגיש שאיפה שהוא, חוץ מהקנאה הטבעית, מסתתר כאן יותר חוסר יכולת השתלבות שלי בערבים בהם הוא היה נמצא במדור. יכול להיות שבדיוק מהסיבה הראשונה נובעת הסיבה השנייה, כלומר כשהוא היה במדור בערב, אז הוא היה די מרכזי מבחינה חברתית, ואמנם אני לא הרגשתי בטוח איתו, ולכן אולי הרגשתי מחוץ למעגל ומכאן הגיעה הקנאה הזו. וברור כי הסיבה השנייה מחזקת את הראשונה, לא נראה לי שאני צריך להסביר למה, אבל אם מישהו לא הבין שיגיע אליי. יש לציין שהוא לא היה רע אליי או משהו, תמיד הייתה לו אוזן קשבת בשבילי, כנראה פשוט לא הייתה התאמה, וגם הרגשתי שהוא לא ממש היה שם בהרבה מקרים ואז לא נוצרה התאמה בכוח משהו אחר.

ביום שני נסעתי חזרה הביתה והתעצבנתי עוד פעם על הכלבים והמשפחה. יצאתי בתחושה ממש רעה ביום שלישי, כי ממש לא היה לי מושג מה אני הולך לעשות איתם. אפילו אמרתי בישבם שאני בסוכות מקווה לא להרוג את הכלבים שלי, למרות שאל תדאגו, אני לא הורג דברים שהם לא לבשר או חרקים. נראה לי.

ביום שלישי, היום, לא הצלחתי לעבוד כי הייתה מנורת לבה על השולחן, וזה ממש מפריע להתרכז. אני ונועה ישבנו ובהינו בה כל כמה דקות, ואחרי שבוהים בה לא זוכרים את מה שכתבת דקה לפני זה. גם יאיר מסר לי ד”ש ששלמה שלח לי, זה היה מאוד מרגש.

אתמול והיום היה לי שיעור נהיגה, לא היה מדהים במיוחד, בבירור עדיין לא מוכן לטסט.

סוכות התחיל ואני לא מבין מה זה החג הזה בכלל, אני מקווה שאמצא בו דברים לעשות. חג שמח לכולם, תהיו בריאים.

Leave a Reply

