איזו מין שלווה, ולא עושים שום דבר

ייששש, אני כך כך שמח שהצלחתי לגרום לתוכנה הזאת להחליף את הצד של הסמן רק בניסיון השלישי, באמת שהיא משתפרת עם הזמן, וזה אפילו לא יכול להיות. טוב, השבוע יש חופש, וכמו בכל חופש, חוץ מבחלק מהחופשים, אין צבא. כשאין צבא, אין עבודה, וגם אין אינטראקציה חברתית ששווה לכתוב עליה. בכל זאת, הייתה קצת אינטראקציה כלשהי, אז אני אכתוב על זה ואז אני אלך לישון או, לא יודע, אראה סאותפארק, או משהו.

טוב, אז ביום רביעי פגשתי את איתי. קמתי בבוקר אחרי שהיה לי ממש משעמם ביום שלישי, והצעתי לו לצאת איתי לאכול איפה שהוא. הוא ענה לי בצהריים שזה סבבה. התארגנתי, התגנדרתי(התקלחתי), לבשתי את תלבושת הדייטים שלי (טי-שירט ומכנסיים קצרים), ויצאתי באוטובוס פרטי אלי עיר הפלאות. משם לקחתי אוטובוס לחיפה, שם אכלתי עם איתי בחומוס בעיר התחתית. היה מאוד כיף. על אף שהיה קצר, כי הגעתי לשם ב2-2:30 בצהריים, ואיתי היה צריך ללכת ב4 בערך. איתי היה מאוד יפה, והוא גם סיפר לי דברים נחמדים. לי לא היו דברים לספר לו, אז הקשבתי והסתכלתי על השיער הקצר והמתנופף שלו.

ביום חמישי באמת שלא עשיתי כלום, היה באמת שום דבר לעשות, גם בגלל החג. אז אחרי ששיקחתי כמה שעות בPA, והייתי מיואש כי ניצחתי את כולם (כי הם היו גרועים לא כי אני טוב), הורדתי את העונה הראשונה של שוברים שורות. אחרי שהתחלתי לראות את זה, נזכרתי שאני בכלל לא אוהב סרטי אקשן, ואני לא מבין למה אני רואה את זה בכלל. אם הוא הופך למשהו שונה מהפרקים הראשונים, אז תגידו, אבל אני כבר וויתרתי, ( ואתם?). אז היה לי ממש משעמם, ואז הזמנתי מלא אנשים להיפגש איתי, בסוף רק חלק יכלו, נסגר שמחר אני פוגש את רועי בלומברג, ומחרתיים את אבנר, אבל אני לא יודע אם זה באמת יקרה. אולי ברביעי יהיה משהו יותר גדול אבל אני לא יודע.

ביום שישי ניסיתי למצוא משהו שיוציא אותי בבוקר מהבית, אבל לא הצלחתי, אז המשכתי להיות בבית וראיתי את הפרק השני של שוברים שורות. בערב נסעתי עם אבא שלי לקיבוץ בו הוא גדל, אשדות יעקב, שם היה חג 90 לקיבוץ. גם הדודות שלי היו, וגם דוד שלי ובן-דוד שלי. אבא שלי שיחק במשחק המפורסם “נסה לזהות אנשים שלא ראית כבר 40 שנה”, אני חושב שהוא הצליח יותר טוב ממה שאני הצלחתי. אחרי זה היה טקס של כל מיני ברכות לקיבוץ על הגעתו לגיל המופלג, ושם שכמובן הדגישו שהקיבוץ הוא גם צעיר ומתחדש והביאו את ילדי הגן בצלילי “כאן נולדתי, כאן נולדתי לי ילדיי”. אנשים שלא מכירים קיבוצים לא יבינו למה זה כל כך מטומטם, אבל הקיבוץ הזה היה מת, כלב לא גדל בו, היה אפשר לספור את מספר הילדים בשכבת גיל ביד אחת. מי שהביא את ילדי הגן חזרה לקיבוץ, הם אנשי ההרחבה שממש לא נולדו בקיבוץ. אפשר להגיד שהאנשים שהיו שם יותר יתאימו ל”כאן נולדתי, או מוציא, כאן נולדו לי ילדיי”. סידרתי לי רשימה של הדברים שהיו מפגרים בטקס. א. ראש התנועה הקיבוצית שהגיע ניסה להגיד איך שבני ההתיישבות הקיבוצית חזרו להנהיג את היחידות הקרביות בקרב, ושרואים שקיבוץ חזק וגדול מביא חיילים וקצינים טובים. אני חושב שזה ממש שקר, כי ההנהגה הקרבית היא לרוב מהציונות הדתית, ובכלל מה הקשר לקיבוץ חזק ואשדות. קיבוץ גדול הוא כן, אבל אין לו הכנסה בשיט. ב. יו”ר הקיבוץ טען שעשר השנים האחרונות היו השנים הקשות ביותר לקיבוץ, פרט לשנות ההקמה של הקיבוץ. הוא כנראה שוכח שלא קרה שום דבר בקיבוץ בעשר השנים האחרונות, ושבשנות ה50 עבר הקיבוץ פילוג, בשנות ה80 היה את המשבר הגדול של הקיבוצים, ושהיה הרבה קקא שאכלו אנשי הקיבוץ גם בעשורים אחרי ההקמה, שהם לא אוכלים היום. וגם כן משברים, סך הכל הקיבוץ מופרט כבר, כל משבר שיש לקיבוץ יכול גם לא להשפיע בכלל על החברים.
אחרי הטקס היה מופע, שלא היה רחוק מערב כיתה ביאסא, רק עם אנשים מבוגרים שלא יודעים לשחק. זה היה דווקא נחמד, עם שירים ותמונות ישנות, אפילו דוד שלי הוזכר כמקל מחד-גדיא. הוא היה עושה את זה כל שנה, אולי כי הוא ארוך. במהלך הטקס ראינו ברקים ברקע, אבל היה ממש חם, ואז לקראת הסוף כבר אמרו שהסערה מתקרבת וצריך להפסיק, אז הם ארזו ממש מהר ושלחו את כולם משם, ופתאום ירד גשם אימים שנמשך איזה 5 דקות בערך. אני חשבתי שהם מגזימים בזה שהם מפסיקים כי ציפיתי לגשם קל, הוא לא היה קל, באמת לא היו יכולים לשבת אם הוא היה יורד בזמן המופע. הלכנו הביתה אחרי זה, ואז הלכתי לישון.

היום גם לא עשיתי כלום. התעצבנתי על פרס הנובל לשלום, ואז כתבו לי נזיפה על הסטטוס בפייסבוק, אני עדיין לא אוהב את פרס הנובל לשלום. סגרתי עם רועי על מתי ואיפה נפגשים, ודיברתי קצת עם אנשים בוואטספ. וזהו, זה החצי שבוע שהיה, נראה לי.

Leave a Reply

