איזה גרוע זה…

גיליתי עכשיו שיש באפריקה שתי מדינות סמוכות, לאחת קוראים הרפובליקה של קונגו, ולשנייה הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. תתמודדו עם זה עכשיו.

היום אני כותב מאוחר, על אף שאני צריך להיות מוקדם בתל אביב, אני מקווה ששינת הצהריים בין 5 ל8 תספיק בשביל למלא את החסר. השבוע התחלתי בפעם הראשונה להיות בשקם לילה, אני עוד לא בטוח שאני אשאר, אבל את זה רק הזמן יגיד. אז ביום ראשון ושלישי הייתי משמרת מלאה, וביום חמישי עד שבע וחצי בערך. זה היה נחמד אבל גם ארוך מאוד. בשבוע הבא אני אעשה גם ראשון ושלישי, ונראה אם ביום שאני לא לוקח בו סחורה יהיה יותר טוב.

ביום שני נסעתי לפגוש מישהי שהשתחררה מהמדור לפני שנה בחיפה, ובדרך עברנו בטכניון שם היא מאסטרנטית. היה מאוד מרגש לחזור לטכניון, זה גרם לי להרהר “למה אני לא בטכניון?! למה?!!?!!”. נסעתי לשם עם פוקסי, אני מקווה שהוא לא התעצבן עליי יותר מדי כשנזכרתי בקטעים מהטכניון, זה באמת יכול להיות מעצבן לפעמים. היה מאוד נחמד לפגוש אותה, אכלנו פסטה וגלידה והיה אחלה ממש. היא אמרה לי שאני נראה יותר עצוב ממה שהייתי כשהיא השתחררה, לא רציתי להגיד לה שהייתי פשוט שמח שהיא השתחררה באותו יום. סתם, ספציפית ביום הזה שמרתי וגם הייתי מבואס שהיא הלכה. כנראה שאני באמת יותר מבואס.

ביום שלישי לא קרה דבר, וביום רביעי שיחקנו במדור גוד אוף וור 1, היה די אחלה, למרות שהאדס נראה ממש מכוער במשחק הזה.

ביום שלישי דיברתי עם הגלבר בוואטספ, זה היה נחמד. בר אמרה שנהגתי בסדר, וזה לא קורה הרבה.

השבוע המשכתי לעבוד על העבודה הסיזיפית שתיארתי בשבוע שעבר, וסופה לא נראה לעין, אז הייתי קצת מיואש מהעבודה במדור וממש רציתי לסיים את השבוע. הקצין שלי לא ממש אהב את זה. הוא קצת התעצבן מזה שאמרתי כל הזמן “למה אני לא בבית?! למה אני נמצא פה?”. בכל מקרה, היה שבוע די מיאש, שבו כמעט לא קרה דבר.

גם קרה ביום חמישי, טקס רבין, היה משעמם ומטומטם. לאחר מכן שהזכרתי לאנשים במדור את הציטוט החלומי של רבין “לשבור להם את הידיים והרגליים” על פלסטינאי האינטיפאדה הראשונה, אני מקווה שזה גם שירת את מורשת רבין. עוד קרה, סגן הרב שלח דיון על פרשת השבוע, ובו נכתב צירוף המילים “אנחנו לא עבדים” בצירוף עוד הרבה מילים אחרות, אז לקחתי את הצירוף הזה, הגדלתי אותו לגודל 170 בערך, ושלחתי לרוב המדור. יש אנשים שפחות צחקו מזה.

ביום חמישי הלכתי לתזונאי בבסיס, ואז הוא גם אמר לי לאכול. בניגוד לשאר האנשים שאמרו לי לאכול, הוא גם אמר לי כיצד כדאי לי לשלב את האוכל הזה לחיים שלי. אמרתי סבבה ואמרנו שניפגש עוד כמה שבועות. נשקלתי שם, זה היה קצת מפחיד לראות את המספרים האלה.

לפני מספר חודשים בר אמרה לי שאני שטחי ומשעמם כשאני שמח, כנראה שזה נכון גם כשאני מבואס.

2 thoughts on “איזה גרוע זה…

  1. א. לא התעצבנתי עליך.
    2. האדס הופיע במשחק? זה לא ארס?
    ג. לא הבנתי אם היית שמח כשהיא השתחררה או מבואס או גם וגם וגם.
    ד. שא ברכה, עם ישראל חי.

    • אוקיי, אני לא יודע באמת. כנראה שזה היה ארס, אבל יכול להיות שעוד מעט יופיע האדס. בכל מקרה ארס היה ממש מכוער.
      הייתי מבואס שהיא השתחררה, עשיתי פלס 2-6 באותו יום.
      לגבי א. תודה, אבל האמת לא משחקת תפקיד בבלוג הזה.

Leave a Reply

