היום כתבתי צמצום

קוסמק, אני כותב במשך שעה והכל נמחק. עכשיו הצמצום.

שני חיילים חדשים ליאיר, אחד מהם קצת מוזר אבל זה כנראה ביישנות, את השני אני לא מכיר כל כך כי הוא הגיע לזמן קצר. אם פוקסי רוצה שירחיב. הייתי קצת עצוב מזה, מיד אחרי שחשבתי על זה הייתי פחות עצוב.

ביום ראשון שיחקנו GOW, עכשיו הפלייסטיישן מעצבן ולא עובד טוב, אז שיחקנו GOW2 כי הוא עבד קצת יותר טוב.

ביום ראשון הודעתי לחבר שנכנס לקבע שאני לא אגיע לארוחת הקבע שלו. הוא חשב שזה בגלל שלא נוח לי בחמישי, לא רציתי להגיד לו שזה לא מה שהניע אותי מזה, והסיבה האמיתית היא שלא רציתי לראות את נועה והחבר החדש שלה ביחד. היה יפה מצידו שהוא לא התעסק בזה יותר מדי, אבל אני חושב שכשהקצין שלי ידע שאני לא בא הוא לא יעזוב אותי כל כך הרבה.

ביום ראשון עבדתי עם חברים, לא הסכמתי איתם על דברים, הגענו למסקנות, אני מקווה שעוד ננצח. בינתיים מצבנו רע.

ביום שני התעסקתי בדברים קטנים, זה היה נחמד.

היום היתה יומולדת לקצין שלי, אכלנו פונדו, הכרנו את החיילים של יאיר.

אני שונא את מה שכתבתי, אבל אין לי כח לכתוב מחדש את מה שכתבתי קודם, ופשוט אני אשאיר את זה. לילה טוב.

Leave a Reply

