בקשה קטנה

בשבוע האחרון אני תוהה האם הבלוג הזה עומד במטרות שהצבתי לו בהתחלה, לפי אנשים רבים כנראה שלא. אז אני תוהה למה אנשים קוראים את הבלוג הזה, ומה אני צריך לשנות כדי שיהיה מתאם בין הבלוג לבין הציפיות שלי. אשמח אם תגידו לי למה אתם קוראים את הבלוג, עדיף במייל, כי אני חושב שזו פלטפורמה טובה לכתיבה של דברים קצרים אך מפורטים. למי שאין, זה האימייל: eee34353@gmail.com. אני לא כל כך מאמין שאנשים יכתבו, אבל זה גם קצת הסבר ללמה אני לא כותב היום. אני מחפש ומוצא את זה, כנראה שאני לא יכול אחרת.

Leave a Reply

