מה למדתי השבוע

נתחיל בתודות לכל מי שענה לבקשה האחרונה שלי, לא נזכיר שמות, באמת לא נזכיר שמות. הייתי שמח לתשובות מאנשים נוספים, אבל גם זה בסדר. תיבת המייל שלי עדיין פתוחה לתשובות.

השבוע היה ארוך ומעייף, בעיקר יום רביעי שהרגיש כמו יום חמישי כי חזרתי בשני הביתה. ביום רביעי הצוות יצא לשחק באולינג, זה היה נחמד. אכלנו פיצה, היא לא הייתה טובה במיוחד. הייתי מקום שני בבאולינג, אבל הייתי לרוב יותר טוב מהמקום השלישי. אני שונא את שיטת הניקוד המסריחה של הבאולינג, למה שספייר ייתן לי במצבים מסוימים פחות מ9? אלה פשוט חוקים מטומטמים.

הערבים שלי השבוע התבטאו בעבודה על דברים כיפיים שלא הכרתי ואני רציתי להכיר, וראיתי באמת דברים משוגעים. ביום רביעי אחרי הבאולינג שיחקתי עם הקצין לעתיד שלי שחמט, וגם קצת הסתכלנו על דברים משוגעים ביחד, זה היה ממש כיף. אני קצת מפחד מהמצב בו הוא יהיה ממונה עליי, זה ללא ספק יהיה שונה מהמצב כרגע. לדוגמה, אני לא מאמין שמשהו כמו מה שקרה ביום שלישי היה יכול להתרחש.

ביום שלישי שלחו לי למייל דרישה להתייצב ב-8 ורבע ביום למחרת ביום בטיחות, יחד עם עוד 7 אנשים מהמדור. אני ממש התעצבנתי מזה, גם בגלל שזה מהיום למחר, גם בגלל שזה לא כל המדור, גם בגלל שאני חתמתי את החיים שלי בשקם לילה ובקבע, וגם בגלל כמות האנשים המטורפת שהמדור שולח לחרא הזה בלי סיבה. אבל בעיקר התעצבנתי בגלל שזה עוד יום שלא הייתי יכול לעבוד בו בגלל שאנשים מסוימים, שלא קשורים אליי בכלל, החליטו שאני חייב להיות שם. אז צעקתי על הקצין שלי וצעקתי על הרמ”ד שלי, הכל בשביל להשיג איזו שהיא הבטחה לכך שהדבר הזה יתמעט בעתיד. מסתבר שקיבלתי יותר מזה, ופורום רשצים אצלנו החליט שהוא לא שולח חצי מאיתנו, והודיעו על זה למארגני האירוע. מה שבטוח בכל הסיפור הזה, זה שהקצין שלי הוא זה שדחף לפתוח את השטות הזאת, כי הרמד שלי נראה כאילו לא הייתה לו שום בעיה עם זה שהעניינים ימשיכו ככה, לפחות ממה שאני ראיתי. אתם יכולים להגיד שאולי זה לא נכון, מצד שני זה צריך להיות חשוב לו גם מה שאני חושב שהוא עושה בשבילי, ואם זה לא חשוב לו אז זה לא טוב. זה אפילו לא עניין של דיסטנס, זה עניין של התנהגות בין פקוד למפקד, הפקוד צריך לעשות מה שהמפקד עושה, אבל בשביל זה הוא צריך את הביטחון שלא שולחים אותו לעשות דברים סתם, ושכל דבר שפוקדים עליו הוא חשוב, ושלא יתנו לו לעשות דברים לא חשובים סתם. חלק ממה שמעצבן אותי בכל הסיפור הזה, זה שאני לא מפר פקודות בדרך כלל, פרט לפקודות שאני לא יכול לבצע, ולכן זה כל כך מעצבן אותי שנותנים לי פקודות מטומטמות סתם. בכל מקרה, לפחות מהקצין שלי אני מצליח לדרוש את האכפתיות הזאתי לגבי איזה פקודות ניתנות לי, וזה תכונה מאוד נדירה, ולכן אני מפחד מהקצין הבא. אני מאוד אוהב אותו, הוא היה מחזור מעליי והוא אדם מאוד נחמד, אבל בינתיים אין לו את המפרקים להיכנס לפינות שהקצין שלי נכנס אליהם, ואין לו את השמנוניות החברתית שכל כך מאפיינת את הקצין שלי, שלפעמים היא לטובה ולפעמים היא לרעה, אבל בכל מקרה היא חשובה בשבילו.

דרך אגב, יום הבטיחות הזה היה כל כך בטוח שחייל אחד נכווה בו. בטוח? כנראה שלא, אבל מה שבטוח זה שזה ממש אופייני.

ביום שני יש טיול ענפי שגורם לי לראות את השבוע כמפוצל לשניים, כאשר החלק השני רחוק הרבה הרבה יותר מהחלק הראשון. באמת שאין לי כח לחרא הזה, יחד עם עוד אוסף של חרא שאין לי כח אליו.

ביום שישי היה אמור להיות לי טסט, אבל לפחות מהטסטים הפנימיים האחרונים אני מרגיש שאני מוכן ב90% אבל לא מספיק בשביל להיות בטוח שאני עובר, וחוץ מזה שאני תמיד נופל על דברים מפגרים, אז גם 90% של מוכנות זה 0% של מעבר , אז נראה לי שאני אנסה לדחות אותו במשהו כמו שבועיים, הבעיה היא שזה בדרך כלל לא כזה פשוט כי לא תמיד יש הקצאות וכאלה. חבל ללכת סתם, זה גם מלא כסף אם לא עוברים, ואני מעדיף להיות בטוח בזה.

ביום ראשון קיבלתי פתק מיום חמישי שכתבו אנשים מסוימים שהיו במדור בזמן שלקחתי חופש ולא הייתי, אז הם השאירו לי פתק על כמה שהם שונאים אותי, ככה הם הראו אהבה. זה היה ממש מרגש, כל כך מרגש שתליתי את זה על הקיר מאחורי המחשב שלי, שהפך להיות צפוף יותר זה נחמד. לאט לאט אני אוסף הווי מדור בסביבה שלי, וזה מראה על התקדמות מסוימת. חוץ מזה, הייתי אצל אנשים אחרים שבאמת אמרו שהם אהבו שאני מגיע אליהם, וגם התנהגו בהתאם, וזה היה נחמד.

אני חושב שלסיכום אני אוהב את העבודה, לפחות גרעין העבודה ולא כל מיני חרא מסביב. תכל’ס אם העבודה הזאת הייתה באזרחות זה היה סבבה, אבל צבא זה כל כך קקא שאני לא יכול לדמיין להישאר. לפחות אני יכול להתרכז במנטרה הזאת שאני אוהב את העבודה בשביל לסבול את כל הקקא.

שכחתי לספר שלפני שבוע גיליתי על Handmadehero.org שזה מיזם של מישהו שאני שומע את הפודקסטים שלו. במיזם הוא בונה משחק שנקרא Handmade hero, והוא מסביר על כל דרך העבודה שלו לבנייה הזאת, כמו כן הוא עושה את זה ללא ספריות חיצונית, שזה נחמד. אז אני ראיתי 10 פרקים של זה בסוף השבוע הקודם, שזה אומר 10* שעה וחצי של סרטון/1.25 שניות סרטון בשנייה, זה היה באמת מראתון רציני. בסוף השבוע הזה ראיתי רק 5 פרקים, וזה באמת לא היה כזה נורא, למרות שהשבוע היה פחות מענין מהשבוע הקודם, כי בשבוע הקודם עסקנו בציור גרפיקה וכתיבה סאונד, והשבוע התעסקנו רק בלהכליל את זה כדי שזה יהיה בלתי תלוי בפלטפורמה עליה זה רץ. זה גם חשוב, אבל פחות מעניין.

חשבתם שתלמדו מה למדתי השבוע, אבל בעצם לא למדתי כלום… או שמא?

לילה טוב לכולם, אני הייתי עדן.

Leave a Reply

