האיש העצוב מהשיר

לפעמים אני תוהה, למה וורדפרס לוקחים את העיצוב שלהם, שהוא היה סבבה לגמרי לכל הדעות, ומחליטים לשנות אותו למשהו חדש. אם זה לא היה harmless באמת שלא היה לי אכפת, אבל כנראה שכל שינוי בעיצוב של דפי אינטרנט עכשיו הוא פגיעה בתאימות של מכשיר הסלולר שלי, שאני לפחות לא חושב שהוא צריך לסבול מכזאת בעית תאימות. אני קניתי את הטלפון הזה ב2013, אבל מערכת ההפעלה הייתה משנת 2011. בכל מקרה, בכל מקרה, ווינדוס XP קיימת משנת 2001, והיא עדיין עובדת כמו שצריך ברוב המערכות, ורוב האנשים עושים דברים שתואמים לה, נכון זה מתדרדר, אבל זה 13 שנה לעומת 4 שנים, ואני לא יכול להריץ כמעט כלום על הטלפון הזה. תקראו לי קמצן, לא רוצה לקנות חדש בינתיים. הוא יכול עדיין לקרוא את פורמט הepub לספרים אלקטרוניים שנראה כמו החיים שלי, וזה מספיק טוב בשבילי. וגם וואטספ, לא נשכח את וואטספ.

וואו איזה שבוע היה לי, ממש שבוע שגורם לי לאמר איזה שבוע היה לי. בסוף השבוע שעבר גיליתי שיש לי שתי עבודות לעשות עד סוף השבוע, אז הערבים שלי פתאום יתמלאו במתמטיקה, ובעיקר בשאלה החשובה ביותר: מתי האינטגרל הזה מתכנס, ומתי לא? דרך אגב, בכל השאלות הייתי צריך לעשות את אותו הטריק של לפצל את האינטגרל לשני חלקים, וזה קצת מעצבן, בעיקר כי אתה אומר לעצמך שהפעם יש תרגיל אחר ולא תצטרך לעשות את זה, ובסוף תמיד חזרתי לזה. זה גרם לי לחשוב שעשיתי משהו לא בסדר, או שהשתמשתי רק בכלים ממש חלשים לעשות את מה שרציתי, אבל לא מצאתי משהו אחר.

ביום ראשון נסעתי הביתה כדי להגיע ביום שני לטיול הענפי דרך הצפון, היה מעייף. כמו תמיד, אני לא באמת מצליח להרוויח שעות שינה מלהעלות דרך הצפון במקום דרך המרכז, אבל בכל מקרה זה היה יותר נוח. בטיול ירדנו מהארבל, האשכנזים במיוחד מבינינו אמרו שזה היה ממש קשה, האשכנזים פחות אמרו שזה היה ממש קליל. אני אמרתי שהיה לי חם כי לא הורדתי את החולצה הארוכה ובשלב כלשהו לא היה לי כח להוריד את התיק כדי להוריד אותה. אחר כך חזרתי הביתה, לא לפני ששאלתי את השאלה “רגע, אישתו היא שחף נכון?” למישהו שסיפר את החידה עם המרק שחפים.

ביום שלישי היה נחמד, יצאתי קצת מלך בריסוק רעיונות שאנשים זורקים בסיעור מוחות כזה, אבל זה קצת לא הייתה חוכמה כי אני כבר עשיתי את סיעור המוחות ההוא מאה פעמים. זה היה בכל מקרה נחמד, אבל חזרתי לעבוד. ביום שלישי ניסיתי לסגור פינות של דברים קצת מעצבנים, אבל עכשיו כשאני חושב על הדברים האלה אחרי יומיים של מה שאני הולך לתאר, אני מרגיש שזה אחד הדברים היותר כיפיים שעשיתי בחיי. ביום שלישי ורביעי בערב נשארתי במדור עם פוקסי, אבל הייתי ממש צריך לסיים את העבודות במתמטיקה שלא הייתי בטוח איך לעשות, אז קצת הזנחתי אותו.

ביום רביעי הורידו לכולם משימה של להעביר דברים ממערכת אחת למערכת שנייה, בגרסה מתקדמת יותר שלה. זה מדהים שמייצרי המערכות האלה לא חשבו על זה שאנשים ירצו לעבור מהמערכת שהם ייצרו לפני עשור למערכת שהם ייצרו לפני שנה, בלי שהם יצטרכו לעשות מלא העברות ידניות של דברים. בקטע הזה הרגשתי ממש מיואש בהתתחלה, כי ממש לא הצלחתי להבין מה רוצים מהחיים שלי ולא היה לי זמן להתפסטן עם זה. עכשיו אני מבין וזה סתם לוקח לי מלא זמן, וזה מרגיש הרבה יותר קל. קיצור, זה מה שעשיתי בימי רביעי וחמישי. ברביעי בערב סידרתי גם את המחשב של המדור שהיה מקולקל, שבוע הוא לא עבד בגלל שהכבל VGA לא היה מחובר לשקע הנכון, ואף אחד לא חשב על זה, גם אני לא, בכלל יאיר תיקן אותו. גם דיברתי עם שירה באותו ערב, זה היה נחמד.

בחמישי הדרכתי את הפיסטון של יאיר בדברים מרגשים, וזה היה ממש כיף. כמעט עשיתי עליו ערימה, אבל החלטתי לעצור בעצמי לפני שיאיר ייתן לי את האור הירוק. נשבר הזין מזה שכל הפיסטונים חושבים שהם לא צריכים לקבל ערימות, אולי צריך להפסיק לשאול אותם על הערימה הראשונה. זה גם תמיד הפיסטונים שהכי צריך לעשות עליהם ערימות שמסרבים.

ביום חמישי הייתה שתיית שחרור של מישהי שפעם הייתה במדור, שבמשך כל החודש האחרון שהיא הייתה במדור רק ספרתי את הימים עד שהיא עוזבת, בחוליה התחברתי לאנשים בכך שקיללתי אותה. אפשר להבין שהיא לא הייתה האדם שהכי אהבתי במדור, אבל לא באמת הייתי יכול לא ללכת, אז הלכתי, והייתי צריך להקשיב לאנשים חופרים על האדם השני שהיה בשתיית השחרור, אדם שאני בכלל לא מכיר. זה גם היה שתיית שחרור ממש חופרת. משם רצתי לאכול, כי חשבתי שאני צריך לאכול אוכל מסודר במקום רק אוכל של שתיות שחרור ביום חמישי בו הולכים הביתה. ואז גיליתי שהאוכל של הבסיס היה ממש רע באותו היום, אז לא הרווחתי הרבה. בדרך לשתיית השחרור רבתי וואטסאפית עם מי שמסדר את התורנויות בשקם לילה, ואני באמת לא מבין מאיפה הוא התעצבן כל כך, אבל אני התעצבנתי בחזרה, ומזל שאני המתנתי מספר דקות עד שעניתי לו, בהן הוא סידר הכל כך שאני אקבל מה שאני רוצה בסוף. אני רואה עוד התפוצצות כזאת בסידור הסבב הבא, אבל אני מקווה שיהיה בסדר.

חזרתי הביתה לשיעור נהיגה, היה טוב, היה לי מורה מחליף שאמר שאני נוהג מספיק טוב בשביל טסט, זה היה נחמד מצידו.

ביום שישי נסעתי לפגוש את הגלבר בטבעון, אני חושב שאני צריך להתחיל לעשות לי חוק שברגע שאני יודע בעל פה את שעות ההגעה של האוטובוסים שאני נוסע בהם רק בלי מדים, אני צריך לקנות כרטיסיה. הבעיה היא שאני צריך להגדיר את עצמי כסטודנט, וזה עולה בלהגיע בשעה שבה אנשים נמצאים (לא בראשון ב7 בבוקר, או בחמישי ב7 בערב) ולא בארוחת צהריים. אז בדרך כלל אני לא נמצא שם עם התנאים המתאימים. חוץ מזה שעוד מעט מתחלפים כל האוטובוסים לסופרבוס, אז בטח יבטלו את הקו לגן נר שוב פעם, ויהרסו את הקווים האחרים. אני מקווה שלא, אבל אני לא מאמין שהם יסכימו להפקרות הזאת של להוציא אוטובוס בין עירוני רק בשבילי, שזה היה לגמרי מה שקרה ביום שישי.

אצל הגלבר היה נחמד, ראינו סרט חרא. היו בו מלא בלונדיניות והרשע כמעט אנס מישהי אבל בסוף הוא לא אנס אותה כי היה לה סכין והיא כמעט חתכה אותו אבל הוא  החזיק בבת שלה וגם בבעלה, אבל כל אחד מהם הצליח לנצח את החוטף שלו, אבל היה צריך לבטל בגלל הסטיילמייט הזה. זה היה נורא לא מובן, פתאום הגיע מטוס, ואז הם נחתו על כביש מהיר וכולם מתו מתאונת דרכים אבל בעצם לא, וגם הילדה לא מתה בסוף, אבל הרשע כן. קטע. לא היה מובן לי למה הם לא חטפו את הילדה ביום, משיגים את הכסף והולכים משם, למה הם חטפו אותם בלילה בשביל לחכות את כל הלילה? למה הרשע שהיה לא מניאק מת?

ביום שבת עבדתי רק על מבנים אלגבריים, ובניגוד לאינפי 2, שם אני חושד שאני לא משתמש בכלים הכי חזקים שלי, כאן אני בטוח שאני לא משתמש בכלים הכי חזקים שלי, וזה היה ממש באסה. היה קטע ממש מייאש שהייתי בטוח במשהו, אבל לא מצאתי את הכלים המדויקים כדי לעשות את זה, אז הייתי צריך ללכת עם היד מסביב לראש ככה. בסוף פתרתי את הכל, זה היה נחמד.

אז היה קצת תקצירי מאוד, אז אולי אני צריך לחזור לימי שלישי בשביל שאני אוכל להתעמק בדברים מסוימים.