אה.. לא הבנת, עשית חצי, תעשה הכל. וגם תוסיף על זה.

לפעמים אני מסתכל על דברים, ואז אני שואל What the fuck?! לאנשים מסוימים זה יראה נורמטיבי, לאנשים אחרים לא. בכל מקרה, בפעם האחרונה שאמרתי את זה ראיתי את הסרטון הזה: https://www.youtube.com/watch?v=iRZ2Sh5-XuM המתאר הליכה למכולת של משהו.

אחרי שלמדנו איך דברים מסוימים הולכים למכולת, אפשר לשים לב שיום שלישי חזר השבוע, ייישששש….. כמו שידוע לכל, ביום שלישי הולכים הדברים הכי משוגעים, ונשארים הדברים הנורמטיבים, או משהו כזה. אני קצת עייף כי התעדכנתי עכשיו באיזה 3-4 שעות של מדיה דיגיטלית, ועדיין נשארו לי דברים להתעדכן בהם. מסתבר שכבר במשך שנה בערך אני עוקב אחר אותם דברים בערך, וזה נחמד.
בצורה אולי קצת אוטיסטית, אני אוהב דברים שאני מכיר ואהבתי פעם. אני לא מדבר על לראות את אותו סרטון מאה פעם, כי זה מהנה רק לסרטונים מסוימים, כמו מעמול, אני יותר מדבר על לראות דברים שמתנהגים לפי איזה שהוא קו שאני מכיר. לדוגמה, יש קבוצה של מפיקי סרטונים באינטרנט שאני נהנה כמעט מכל מה שהם עושים, ואני אוהב את זה כי יש בהם מין החנוניות של לאהוב משחקי מחשב ולהבין את הבדיחות שלהם, וכן יש משהו נחמד בהכרות הזאת עם האנשים שנמצאים שם. בכל מקרה, אני חושב שהרבה אנשים אוהבים דברים לזמן קצר, ואז עוזבים אותם, ואין ספק שעבור דברים שלוקחים לי המון כח זה קורה לי, אבל זה לא בגלל שאני לא אוהב את זה, אלא בגלל שאני לא משקיע את הזמן. כמו שנאמר כבר קודם, ייתכן שבגלל שאני או אוהב לעשות דברים לטווח ארוך, אני אולי מפספס לעשות דברים שאני צריך לעשות באיכות נמוכה יותר, וזה קצת באסה..

ביום ראשון התעוררתתי ליום חדש, ובדיוק אז רציתי לחזור לישון, במקום זה קמתי והלכתי לצבא. ישנתי כל כך הרבה באוטובוס, והרגשתי שכל פעם שאני קם אני נמצא בפקק, אז גרמתי לעצמי לחזור לישון, וזה הרגיש לי כאילו הנסיעה נמשכה לפחות חצי שעה יותר ממה שהיא נמשכת בדרך כלל, כשבעצם היא הייתה רגילה לחלוטין לחורף. משום מה, והסיבות לא הכי ברורות לי בעולם, הנסיעה בחורף לוקחת חצי שעה יותר מאשר נסיעה בקיץ, וזה לא סתם אני אומר, אני מדדתי, אני עשיתי סקר, זה לא המצאה, אין כאן פלסבו. אם מישהו רוצה לנסות להמציא סיבה הוא מוזמן, אני מאמין שזה בגלל שהמוזיקה בחורף המתנגנת ברדיו נוטה לשכפל אנשים, ואז צריך פי 2 מכוניות בשביל להגיע מ-A ל-B, ואז יש הרבה יותר עומס בכבישים. למזלנו, “הרדיו הוא מדיום גוסס” אז רק עוד טיפ טיפה ולא יהיה הבדל בין קיץ לחורף.

ביום ראשון סיימתי דברים שהייתי צריך לסיים, ואז ביום שני סגרתי את הכל, עד שהקצין שלי אמר לי שלא הבנתי אותו נכון והוא רוצה פי 2 דברים. זה היה מעצבן, אבל הבלגתי. ביום ראשון בערב קראתי את כל הדברים שהייתי צריך לקרוא באינפי.

ביום שני קיבלתי דרגה חדשה, ס. לענייני חוגרים מטומטמים, ופייר מגיע לי להיות א. על זה. הענקת הדרגה הזאת הייתה קצת מוזרה, אנשים דיברו קצת שטויות. היו שתי ערימות, בשתיהם יאיר היה למטה, בשנייה הייתי ישירות מעליו. מאוד מאוד נחמד.

על אף שפוקסי דיבר איתי על לצאת לאנשהו ביום שני, הוא ביטל לי את הכל באותו יום, זה היה מאכזב. במקום זה היינו במדור ולא עשינו כלום, חוץ מזה שהייתי רשע קצת במקרים מסוימים. באותו יום שני, הקצין שלי אמר שהוא רוצה לעשות איתי פגישה אישית, אני לא יודע מה אני אפתח איתו, אבל אני מאמין שהוא עלה על דברים מסוימים, ואז זה יהיה כנראה פונקציה שהאם הוא יעלה אותם. באופן אקטיבי אני לא משתגע על להעלות אותם, אבל גם לא אכפת לי לדבר.

היום איבדתי את עצמי לשעון, היה לי פגישה בבוקר על משהו, ואז הייתה ארוחת צהריים, עוד קצת דברים קטנים, הרצאה על משהו, ואז פוף צריך ללכת הביתה. לא הסתכלתי לאחור כדי להיפרד, אולי זה יהיה ככה גם עוד שנתיים.

מחר אני חוזר לעמדתי כשקמיסט במשך חמש שעות, נראה איך העניין יתפתח. אני מתכנן לסיים את השיעורים שיש לי באינפי לעוד שבועיים, אבל כנראה שאני אסיים שאלה אחת בערך. חוץ מזה השבוע תכלס נגמר. איך השבוע עבר מהר.

מסתיים שהיה קצת קצר הפעם, אולי כדאי שאני אסתובב עם איזה פנקס כדי לרשום נקודות שהייתי רוצה לדבר עליהם, כי אני מרגיש שהייתי יכול הרבה יותר השבוע.

Leave a Reply

