מוכן לדבר עם אנשים בשביל בוטנים

יום שבת שמח לכולם, היום אפשר להיות מאושרים, כי נשאר רק עוד 5 ימים עד לסוף השבוע, ואיך אומרים? another week, another 0.5%.

יום רביעי נפתח בקבלת הזמנה לשתיית שחרור של מישהו שלא כל כך הערכתי, אבל באתי בכל מקרה, רק כדי להגיד שלום. באותו זמן הלכתי עם הקצין שלי, ואז הוא התחיל לשאול אותי משהו, ואמר “לא, אני אחכה לשאול אותך את זה כשאני לא אהיה קצין שלך”, אז החשדות שהעלתי בחצי השבוע הקודם כנראה נכונות, בכל מקרה יש לנו פ.א. סיכום עוד מעט, אז נסגור את זה שם, או שנפתח את זה שם. באותו יום רביעי הייתי עובד שחור בשנית, אבל רק לזמן יחסית קצר, אחרי זה חזרתי לעבודה כרגיל, עד שפתחתי את השקם לילה.

אני לא יודע אם אני הגזמתי או לא, אבל קצת התעצבנתי על זוג שהתחילו לעשות לי שיגועים בעשרה ל11 בלילה, קצת צעקתי עליהם שאין לי זמן לשטויות שלהם ושיקחו מה שהם רוצים ישלמו וילכו, יכול להיות שזה לא יפה, כנראה שלא הייתי עושה את זה באזרחות, אבל באמת שיקפצו לי. הזוג הזה עושה לי הרבה שטויות כבר הרבה זמן, ובאמת שלא היה לי זמן לחרא שלהם. אני חושב שפוקסי היה עד לזה, אז הוא יכול לתת עדות האם חציתי גבול מסוים, בכל מקרה, יש שיאמרו שאם יש ספק אז אין ספק, אז אולי באמת חציתי את הגבול הזה. בתכלס, כמו בהרבה מקרים, לא באמת אכפת לי מהזוג הזה, מצדי ששניהם יעלמו מהעולם או משהו, זה באמת לא יזיז לי, השאלה היא זה מה אני מרגיש עם עצמי אחר כך, וזה תלוי, לפחות אצלי, בהאם החברה תופסת את זה כחציית גבול או לא.

אין ספק שהמצב היותר טוב בשקם לילה היה אם אני אכיר את האנשים הקבועים שמגיעים ואהנה איתם, זה היה כנראה האופטימלי, אבל כרגע רוב האנשים הקבועים שאני מזהה הם או ערסים או מספר אנשים שהייתי איתם בתורנות ושנאתי אותו. לפעמים אנשים מגיעים ונשארים לזמן רב, לרוב הם מכירים אותי ומתפתחת שיחה, אבל יכול להיות שהמחברת הפתוחה של השיעורים על הדלפק לא מזמינה אותם לעשות את זה, וגם זה שאני צועק עליהם לא מזמינה אבל זה באמת לא קורה כל כך הרבה, בעיקר לא בזמנים שהם לא עשר דקות לסגירה. אולי אני צריך לתלות שלט “מוכן לדבר על משחקי מחשב ישנים של lucasFilm games”, אולי זה יהיה מספיק מוזר בשביל לעבוד, מצד שני זה יפנה לקהל מאוד מאוד מצומצם, מצומצם או איכותי. כמובן שאני קצת מצפה מהאנשים דברים שאולי הם לא רוצים, כי חלק גדול מהאנשים שמגיע לשקם רוצה לקחת דברים וללכת, אבל אתם יודעים, לא ביקשתי את כולם, רק חלק. בכל מקרה, אם יש לכם המלצות אז תגידו אותם, ואם אין לכם אז תגידו שאין לכם.

ביום חמישי עשיתי מעט דברים, אני לא זוכר את רובם. היה לנו מילואים במדור והוא היה נחמד, חבר של סבתא שלי, יצאנו איתו לאכול. למדתי דברים שלא רציתי לדעת, אבל שלא היה לי אכפת כל כך, כמו על הרגלי הארוחות בעבודות באזרחות. היינו אחר כך בקופיקס, והבנתי כמה קל למוכרים בקופה שה-GCD של הכסף איתו הם מתעסקים הוא חמישה שקלים ולא עשר אגורות, זה נראה מאוד כיף. אחר כך עבדתי עוד קצת, והלכתי הביתה. היה לי שיעור נהיגה, המורה שלי אמר שהשיעור היה חזרה לאחור, אמרתי לו שזה סתם היה שיעור גרוע כי אני עייף ומחר יהיה יותר טוב, למחרת היה באמת טוב יותר והוא חזר בו מהחזרה לאחור. בשבוע הבא יש לי שלושה שיעורים אז אני מקווה להשתפר יותר, אני קצת מודאג שאני מגיע לאיזה שהיא רוויה בכמה אני יכול להשתפר לקראת הטסט, וזה מדאיג אותי כי אני לא מרגיש שאני עובר בטוח עכשיו. בכל מקרה, אני מתכנן על השבוע שלאחר השבוע שאני עושה בו שקם לילה, כלומר סביבות ה11 בינואר לנסות להשיג טסט, ואז נראה מה יהיה בו.

התעדכנתי ב handmade hero ביום חמישי, אני בדרך כלל צריך לעשות את זה מהר בשביל שכבר ביום שישי ב-9 אני אוכל לצפות בשידור החי ולהשתתף בצ’אט, אבל ביום שישי האחרון לא עקבתי בכלל על מה שהוא עשה, אבל זה לא היה כל כך מעניין כי זה היה יותר לנקות דברים. בכל מקרה, הפנו אותי לעורך טקסט שנקרא sublime text שהוא ממש נחמד ואני ממש מתלהב ממנו, אבל אז שלמה אמר לי שהוא משתמש בו ועכשיו ההיפסטר שבי קפץ ועכשיו אני הרבה פחות מתלהב ממנו. בכל מקרה, אני חושב על לנסות להשתמש בו כדי לפתח משהו, אבל כל פעם שאני חושב על זה אני מושך מעצמי כי אין לי זמן לזה וגם הזמן שיש לי צריך לעבור למתמטיקה, או כדי לתחזק מערכות יחסים עם אנשים.

פעם ידעתי שהיה לי אוסף של אנשים שאני צריך, במובן של רוצה כמובן, להתקשר אליהם כל שבוע. לאט לאט הרשימה הצטמצמה, בהרבה מקרים לא באשמתי, ועכשיו היא כמעט לא קיימת, וזה מבאס אותי קצת. גם את מערכות היחסים האלה צריך לתחזק, נראה מה נעשה עם זה. עכשיו אנשים מסוימים יגידו “אמרתי לך”, אבל אני לא אתן להם את התענוג הזה עדיין, כי אני פשוט לא אתקשר אליהם.

ביום שבת ראיתי את MASH, שזה קצת גבעת חלפון אמריקאי כזה מ1970, שמספר על רופאים בבית חולים שדה בקוריאה. הוא בסדר.

השבוע יש לי פגישה נוספת עם הקב”ן, נראה מה יעלה בה. וזהו, נראה לי, כאן נגמר כל מה שיש לי לומר. עדיין לא פתחתי פנקס של לכתוב מה עשיתי השבוע, אבל אולי יפתח מתישהו.

2 thoughts on “מוכן לדבר עם אנשים בשביל בוטנים

  1. בתור הפקח העולמי לענייני אינטרקציות בין-אישיות ויחסים שבינו לבינו, אני חורץ כי התנהלותך במאורע המתואר לעיל הייתה לגיטימית בעליל; לא הפגנת התלהמות וצעקות, אלא תקיפות ואסרטיביות, פירטת את המניעים לכך והנמענים של קובלנות אלו קיבלו זאת באפאתיות והמשיכו בשלהם. אי לכך ובהתאם לזאת, אני שופט אותך ל-5 ימי מחבוש על תנאי.
    קח גם בוטן על הדרך

    • באיזה תנאי? אתה יכול לתת לי את התנאי TRUE אז זה לא טוב. עולה השאלה, איזה עונש נותנים לך אם אתה מסרב פקודה ללכת למחבוש?

Leave a Reply

