בעטתי בחתולה היום

לפני חמש דקות החתולה רצתה להיכנס לחדר בזמן שאני רציתי לצאת ממנו, התנגשות בין הרגל לחתולה קרתה בסביבות שניה לאחר האירוע, לחתולה רשע.

ביום ראשון עשיתי קצת עבודה שחורה, וכשסיימתי לעבוד עשיתי קצת עבודה של אשכנזים. זה כיף לדעת שחלק מהמשימות שלי כרגע זה לעשות את העבודה היותר כיפית הזאת, וככה אני יכול לנהל את התסכול בעבודה. כשסיימתי את היום התחלתי לנסות להפעיל דברים בפרויקט שהזכרתי בשבוע שעבר כ”פרויקט שאני לא אתחיל כי אין לי זמן בשבילו”, עבדתי על זה מ-7 עד 11 בערך ואז הלכתי לישון. לפני שהלכתי לישון דיברתי עם אבנר מעט זמן, ואז קראתי קצת מובי דיק.

ביום שני היה אוסף של קקא של התנהלות עם אדם שאני לא מבין מה הוא רוצה מהחיים שלי. הסיפור קצת ארוך ואין לי כוח לספר אותו בפעם המאה, אבל בסיכומו של עניין מישהו ביקש החלפה בשקם לילה, הוא הסתיר ממני חלק מהפרטים של ההחלפה, הוא לא הבין מה לא בסדר בזה, ואז הוא עשה לי קטע של “עזוב, אל תעשה טובות, אם לא מתאים לך לא צריך”, ואז הייתי צריך לנסות לשכנע אותו שאני רוצה להחליף איתו בשביל לעזור לו. אני לא מבין איך הוא בכלל מרשה לעצמו להגיע למצב שאני צריך לשכנע אותו שאני רוצה להחליף איתו, ושסתם הוא יצא קקא, אבל לא אכפת לי כי אני רוצה לעזור לו. בסוף גם לא רציתי לעזור לו, אבל יאיר אמר שלפחות אני צריך להסביר לו למה אני אמרתי לו שהוא לא בסדר בשביל שהוא יבין למה התעצבנתי. אין ספק שזה נכנס לאוסף הסיפורים של “אני לא מבין אנשים”.הקטע הכי נורא בזה, זה שאני מרגיש כאילו יצאתי קקא, בזה שאני הייתי היחיד שהיה יכול לעזור לו, וגם לא הייתה לי בעיה לעשות את זה. בסוף הוא לא רצה שאני אחליף אותו, או חשב שהוא לא רצה שאני אחליף אותו, או העדיף לא להחליף על להחליף איתי, בכל מקרה היה לי גם את יום שני בערב פנוי. עבדתי עוד על הפריוקט, הגעתי לרמה שאם אני עושה ctrl+b זה מקמפל את התכנית, אבל זה לא פותח חלון עדיין. למה? לא יודע, מייקרוסופט הם חרא, הגעתי למסקנה הזאת מאוד מהר.

אחר כך דיברתי עם שירה, היא הייתה עייפה. היא סיפרה לי על הסרט שהם ראו אצל שלמה, משהו על אברהם לינקולן מחסל הערפדים.

יום שלישי היה יום מעייף, ואני חושב שאני אדחה לפחות סיפור אחד ממנו לכתיבה שלי ביום שבת, ואני מקווה שזה לא מעצבן אף אחד שאני אעשה את זה.

היום התחיל עם זה שהגעתי באיחור למדור אחרי מקלחת, ואז לא ידעתי מה לעשות, אז פתחתי את המחברת שלי שכתוב בה מה אני צריך לעשות. כשנזכרתי, התאכזבתי, והלכתי לעשות את זה. אחרי זה גיליתי על קיום פגישה שאני רציתי להיות בה, אז דיברתי עם הרשץ הבא שלי שיזמן אותי, וכעיקרון חשבתי שהוא יגיד לי בסדר ויזמן, אבל הוא עדיין מהוסס, וזה קצת מדאיג, אז הוא לא זימן אותי כי הוא רצה לדבר עם הרשץ הנוכחי שלי שהיה בחופש. באקט טיפוסי של אכיפת סמכות הלכתי לרמ”ד והשגתי את הזימון הזה, למרות שפיזית הוא עדיין לא שלח אותו. ככלל יש אנשים שחושבים שאכיפת סמכות זה לא בסדר, אני יודע שבדברים האלה קצת אין לי אלוהים, ואני חושב שלפעמים זו גישה בריאה, בעיקר אם זה לא סותר החלטה ישירה, ואם זה סותר החלטה ישירה אז פי כמה כדאי היה לפנות לסמכות גבוהה יותר. בכל מקרה זה היה פורמלי, כי ברגע שידעתי על הקיום של הפגישה אני הייתי הולך להיות בה אלא אם כן יסבירו לי למה אני לא צריך להיות בה, ואז יצטרכו לעשות את זה אם היה לי את הזימון או לא.

אחרי זה, היה מסדר, שטפתי כלים. כשחזרתי שטפו את הרצפה, ולי לא היה מה לעשות, אז ישבתי עם הפיסטון של יאיר ודיברנו על ספרות אקסיסטנציאליסטית וסאות’פארק. הוא אדם מאוד נחמד, יש עם מי לדבר שם. בארוחת צהריים דיברתי איתו על משחקי קונסולות ישנים. אני הסכמתי איתו שנינטנדו 64 זה קונסולה ממש טובה.

מאוחר יותר גיליתי חדשות מעייפות, והייתי ממש עצבני מזה. החלטתי שבגלל שאני סתם הייתי עצבני ולא רציתי להוציא את העצבים בתוך המדור, הלכתי לישון בדשא ה-2 במרחקו. אשכרה הצלחתי לישון, זה היה טוב. חזרתי, הייתה ישיבת מדור, נשארתי רק כדי לשמוע את דבר הרמ”ד ואת מה שאני אמרתי. נסעתי הביתה, עשיתי שיעור נהיגה, המורה שלי אמר לי שלא היו לו הערות עליי בכלל בחצי השעה הראשונה, וזה כל מה שאנחנו צריכים בעצם, ביקשתי ממנו שבוע ספציפי לטסט, הוא אמר שאין לו עדיין הקצאות לטסטים בשבועות האלה, אבל אני מאמין שיהיה בסדר.

כשחזרתי הביתה התקלקל הטלפון שלי, תאמינו או לא, בגלל תקלת תוכנה של אפליקציית “Swiftkey” שהחליטה לזרוק דברים לזיכרון של הטלפון למקומות שהיא לא הייתה אמורה להיות יכולה לכתוב אליהם, ועכשיו אני לא יכול לכבות אותה, כי הוא לא נדלק. כנראה שיש צורך להתקין את מערכת ההפעלה של הטלפון מחדש, וזה באסה, כי אז ימחק לי המקום שאליו הגעתי במובי דיק, ואני לא אוכל להתעדכן בשיעורי הבית שלי דרך הטלפון, מזל שיש חוברת. אני אעביר להורים שלי שיעבירו את זה למישהו שיתקין, יעלה קצת כסף, אבל אין לי זמן לעשות את זה בעצמי, וגם אין לי כבל נתונים לטלפון, אז זה גם בעיה.

עכשיו אני הולך לישון, ביקשתי חצי יום חופש מחר בבוקר, אבל ביקשתי את זה לפני 20 דקות ב12:40, אז לא ענו לי, אני פשוט אניח שזה קורה.

Leave a Reply

