היה בסך הכל שבוע נחמד

השבוע, השבוע הגעתי לקש ששבר את הגב של הגמל שלי, ועכשיו אני צריך למצוא גמל חדש. מי שיש לו גמל, וגם חושב שהגמל שלו הוא דווקא עם גב לא שבור, והגיבנת שלו לא חצויה לשניים, כי זה חשוב, שיגיד.

קצת הגזמתי, אבל לא נורא. השבוע התחיל ביום ראשון, עם זה שלא היה לי כח לקום מהמיטה, אז לקחתי חצי יום חופש כדי לקום ב-9 במקום ב-6, באמת שזה היה משהו הכרחי. נסעתי לבסיס, הלכתי ברגל קצת, והגעתי ישר לארוחת צהריים שם אכלתי עם הרשץ שלי לשעבר ויאיר, והם דיברו ביניהם בזמן שעשיתי כאילו אני אוכל משהו אבל בעצם היה חרא של אוכל. אחר כך היה לי פ”א עם הקצין החדש שלי, שהיה נחמד אבל כנראה קצר מידי, כי הוא הושלם ביום למחרת. אחר כך הלכתי לפגוש את הקב”ן, הייתה פגישה נחמדה.

אבל בעצם קרה רק משהו אחד בשבוע הזה, וכל השאר נגזר ממנו. בהמשך היום היה ערב מדור בבית של מישהו, ויום לפני פוקסי דיווח לי שיגיע החבר של נועה. הפעם לא היססתי כל כך לבוא, למרות שלא השתגעתי מהרעיון, גם בגלל שלא הרגשתי שהולך להיות שם משהו מוגזם במיוחד, לפי האירועים הקודמים, וגם בגלל שלא חשבתי שיש לי את הזכות לא להתמודד עם האירועים האלה יותר. אז אכלנו ארוחת ערב, ונסענו.
אז כפי שציינת למעלה, אני ציפיתי ששום דבר יותר מידי מוגזם הולך להיות שם, ובמקום זאת, גיליתי בעיקר התנהגות משונה למדי, שעד עכשיו מעצבנת אותי, ואני כותב כרגע על זה כדי שמחר אני אוכל להגיד לנועה שזה היה כל כך מעצבן. אז כפי שנאמר בעבר, ממה שאני מבין עדיין נועה לא רוצה שכולם במדור ידעו שהם ביחד, על אף שמספר האנשים שלא יודעים הוא קטן משמעותית לכל מספר אחר. בכל מקרה, זו הסיבה הרציונלית שאני הדבקתי כדי להסביר את זה שבפתיחת הערב היא חיבקה את כולם מספר פעמים, ואף נמרחה על אנשים מסוימים, כולל עליי, כדי שבבוא העת כשהוא יגיע היא תוכל להימרח עליו בלי לעורר חשד. אז האקט הזה לפי דעתי היה חסר רגישות, ויש לציין שברגע שהוא הגיע, הרוחות נרגעו משמעותית, ואנשים חזרו להתנהג כבני אדם, אבל כפי שאמרתי הפתיחה, שאף כללה שיחה האם 5 שנים הפרש בגילאי בני זוג הוא הפרש לגיטימי או לא, הייתה בלתי נסבלת. וייתכן שההתנהגות הנורמלית שלהם לאחר שהוא הגיע נבעה גם כדי לא להביך אותי בכל הסיפור, ולכן אני אולי אמור לא להתעצבן מאד. גם בשל כך, וגם בשל הטענה של יאיר שאם אני אומר לה משהו אני צריך להגיד לה את זה לא בעצבנות, וגם בגלל שאני צריך הרבה כוחות כדי להתעמת עם אנשים בסיטואציה כזאת, המתנתי מספר ימים עד שאמרתי משהו. הימים לאחר מכן נמצאים בצל העצבנות הזאת, והאמת שלהיות עצבני במשך יום שלם זה די מעייף.
כבר באותו היום, פוקסי ואני דנו על כמה מעצבן זה היה, ושמחתי לראות שזה לא היה רק אני ששותף להבחנה הזאת.

ביום למחרת לא כל כך דיברתי איתה, ואז המשכתי את הפ”א עם הקצין החדש. אני לא זוכר מה כל כך עשיתי בין הזמן הזה לארוחת ערב, אבל בערך ב-8 אחרי שיצאתי מהעייפות של להיות מעוצבן כל היום, התחלתי לעשות פ”א עם פוקסי, שנמשך עד 12 בלילה. במהלכו העליתי את הקטע שנמאס לי לעסוק בדבר הישן הזה, ושאני באמת רוצה לעבור הלאה, אבל שבינתיים עדיין כואב לי הדבר הישן הזה. הוא אמר לי שוב שכדאי לי לעבור מקום, והציע שאעבור לידו במקום הקצין הקודם שלי, שיתשחרר בעוד מספר שבועות, הוא אף שאל אותו את זה בשמי. אחר כך הלכנו לישון, ואני הלכתי לצוד לוייתנים לחצי שעה בערך.

ביום שלישי, במקום להיות פחות עצבני, נהגתי כמו עם ישראל והשואה והפכתי אף ליותר עצבני. בשל כך ששני אנשים לא היו במדור, וכן בשל כך שיש להם חדר משלהם, אני ופוקסי התנחלנו שם למשך כל היום, ובמשך כל היום לא דיברתי עם נועה. חוץ מזה, דיברתי עם האדם שאליו פנה פוקסי, והוא סירב מטענות לגיטימיות לגמרי, הוא לא ידע אם הוא יכול לאמר לי שהייתי צריך לעבור הלאה כבר, אבל אני נכנסתי לתוך זה ואמרתי שאני מנסה בינתיים. אחר כך הלכתי הביתה, ודיברתי עם שירה. עוד דברים שעשיתי בבית: ראיתי סרטון של הפיתוח, הפודקאסט המפורסם שאני שומע היה מצוין היום ואם הפוסט הזה היה יותר טכני הייתי מסביר למה הוא היה כל כך מצויין, וראיתי במשך שעה ספידראן של טטריס גראנד מאסטר, שבו אנשים משוגעים שוברים את המשחקים האלה בצורות שונות ומשונות, זה היה נחמד. “תשמע, גם אנשים נורמלים לגמרי יכולים לנצח את המשחק הראשון, אם הם ישקיעו בין חצי שנה לשנה בלשחק בו”, נורמלי לגמרי…

לילה טוב לכולם, אני מצטער על האורך, אבל זה יום שלישי ופיציתי על זה בדרך אחרת אני מרגיש. תודה לבר, איתי ופוקסי  שעזרו לי בימים האחרונים. את הפוסט אני כנראה אפרסם מחר, כדי שאספיק להגיד לנועה לא לקרוא אותו.

Leave a Reply

