פוסט ההשלמה משבוע שעבר

בשבוע הקודם גיליתי שאני לא צריך לשלם על חוסרים בשק”ם, וזה טוב, אז היה קצת קרן אור בשבוע הזה. בפוסט זה תקראו על קרני אור אחרות, אבל הוא יתחיל פחות טוב.

אני האמת חייב לכם קצת השלמות משבוע שעבר, אז אני אעשה קצת השלמות, ואולי אני אפצל את זה לפוסט שאני כותב גם היום וגם מחר כדי שאני לא אמות פה וגם כדי שאני אוכל לכתוב הכל. ביום רביעי דיברתי עם נועה על העניינים עליהם כתבתי בשבוע שעבר, זה לא הלך ממש טוב. הסיבה שזה לא הלך ממש טוב זה בגלל שהיא לא הכירה בכלל בשום שינוי של ההתנהגות שלה, אם אכן היה כזה, ואז לא ידעתי האם אני המצאתי את הכל בראש שלי או לא. אז כל הסיפור הזה ממש עייף אותי, ולא עזר לי בכלל. חוץ מזה, היא אמרה לי שהיא מרגישה כאילו היא אשמה במשהו כל פעם שאני מדבר איתה, ניסיתי להגיד לה שאני דווקא חושב שהיא נוהגת בצורה הגיונית לגמרי ברוב המקרים, אבל שאני מנסה איכשהו לחיות במצב הזה, אבל אני לא חושב שזה עבר הכי טוב בעולם, כי בשלב הזה בעיקר ניסיתי לברוח מזה שלא היה לי מה לענות לה.
החלטתי להתנתק כמה שאני יכול, ולנסות לראות אם זה יעזור. אז אני באמת התנתקתי כמה שאני יכול, עכשיו רק נותר שזה יעזור. בשבוע האחרון ישבתי במקום הרש”ץ הקודם שלי ליד פוקסי, ונראה לי שבסופו של דבר זה אחלה של מקום, אבל רק הזמן יגיד.

ביום חמישי האחרון אבנר הגיע לעפולה, ועשינו ערב רומנטי ביחד. הערב התחיל בלפגוש את האדם הכי מעצבן שהיה משכבת י’ כשהיינו בי”ב, שכשאמרנו לו שאנחנו הולכים לשבת איפשהו החליט שזה לגיטימי להזמין את עצמו, לפחות הצלחנו מהר להוריד אותו מזה.גם זה לא היה מהר מספיק, כי מישהו למעלה החליט שאנחנו צריכים לראות אותו. אחרי זה ישבנו במסעדה שקוראים לה “הצרפתייה הקטנה”, שאני אגלה לכם סוד, היא לא צרפתייה, היא צרפוקאית. ישבנו במעבר, כי זה היה הדבר הכי טוב שהיה להם, וגם זה הפתיע אותי, בין משפחה רוסית בת 5 נפשות לבין משפחה גרוזינית בת 9 נפשות. דיברנו, צחקנו, אכלנו פסטה, אכלנו קינוח, אף אחד לא אמר לנו שאנחנו חמודים, כנראה ששני ילדים בכיתה י”ב שאוכלים ביחד ארוחת בוקר זה חמוד, אבל שני חיילים שאוכלים ביחד ארוחת ערב שלאחד מהם יש זקן עבות זה לא. נסענו הביתה, ההורים שלי לא היו, ראינו דרמה רומנטית שקראו לה “if i stay” שהוא כנראה בין הסרטים היותר רגשניים שראיתי בזמן האחרון. אחר כך ההורים שלי ואחותי חזרו הביתה, ולפחות אבא שלי ואחותי נראו משהו כמו שילוב גרוע של שיכורים ועייפים, וזה היה די מוזר, כי אבא שלי בדרך כלל לא שותה בצורה מוגזמת.

ביום שישי שילחתי את אבנר לדרכו, והלכתי לישון עד שעה 1 בערך, אני לא זוכר הרבה ממה שהיה, אבל בסוף הייתה ארוחת ערב. במקלחת שהייתה בין ארוחת הערב להגעת האורחים דיווח לי איתי כי הוא לא מגיע, וזה היה בין הדברים המבאסים. בכל מקרה נועם יובל והברגל הגיעו, ישבנו, צחקנו, אכלנו עוגה, גל הקריא בדיחות מאנטיג’וקס דוטקום, וגם לא ידע איך להגיב לידיעה שיש רובוטים שמפטרלים על גדרות. “אתה מחרבן עליי, איזה רובוט במוח שלך?!”. חוץ מזה היה משפט שאני חושב שאני אסרב לתת לו למות, והוא: “יובל, אז כמה אתה סובל בצבא מ-1 עד יובל?” כמובן שהתשובה הייתה “ממש סובל”, שזה לגיטימי ואופייני בו”ז. נועם נשאר לישון אחרי שכולם התפזרו, אני מקווה שלא היה לו קר מידי בחדר שאבנר ישן בו ביום לפני.

כשקמנו בבוקר, נועם הציע שנאכל ארוחת בוקר, אז אכלנו ארוחת בוקר, אני ממש לא אוהב ארוחות בוקר כי אחרי שאני קם אני ממש לא רוצה להכניס דברים כבדים לפה. אז אכלתי קצת בורקסים והסתפקתי בזה, בעוד שהשאר אכלו ביצים. הצטערתי בפני נועם, כי היו לי שיעורים במתמטיקה ולא יכלתי באמת לארח אותו במשך יום שלם, אז הוא נשאר עוד שעה והלך. מ-3 התחלתי לעשות שיעורים, וזה נמשך עד 12 בלילה, וגם אז עשיתי אותם בצורה לא טובה במיוחד, אני מצפה למשהו כמו 70 במשימה הזאת, ואני גם מקווה להשתפרות עתידית. כשסיימתי ב-12 בלילה, לא חשבתי על שום דבר, ופשוט הלכתי לישון, בלי להתגלח, בלי להתקלח, בלי לארגן תיק, בלי לכתוב, פשוט לישון.

מסתבר שזה לא היה יום טוב לא להתגלח בו, כי יום למחרת היה מבצע מלביש. איך שיצאתי מהאוטו אמרו לי שיש מ”צים בתחנה, אז סגרתי את המעיל ושמתי חם-צוואר כי חשבתי שזה יפטור אותי בצורה נקייה מלהראות את הזיפים שלי למצים, אז עברתי את הש”ג, וחשבתי שאני בסדר, ואז מסתבר שהמ”צ בש”ג לא היה אכפת, כי בפנים היו מ”צים על אזרחי שתפסו את האנשים והביאו אותם לקבל תלונה מהמ”צ בש”ג. אז גם גיליתי שחם-צוואר על מעיל א’ זה לא חוקי, ועכשיו יש לי משפט ביום ראשון הקרוב.

אני מקווה שנהנתם מפוסט ההשלמה הזה, מחר אני מקווה לכתוב על השבוע האחרון. לילה טוב.

2 thoughts on “פוסט ההשלמה משבוע שעבר

  1. אם יש משהו שאני מפחד ממנו בעולם, זה רק מ.צ. אבל למזלי אני לא גר בעפולה, בירת המ.צ.

Leave a Reply

