פורום בעלי תפקידים

עכשיו אתה מבין? כתבתי לאיתי אחרי שהייתי צריך להסביר לו מה אמרתי קודם. כנראה שבהרבה יותר מידי פעמים אני כותב את המשפט הזה, ואני תוהה למה. אני באמת תוהה, כי אני לא חושב שאני אומר דברים עד כדי כך מוזרים, אבל אולי זה בגלל שאני מבסס את הדיבור שלי יותר מידי על התרבות שאני צורך באובססיביות מסוימת, ואולי אני סתם אוהב להגיד משפטים שהם לא ברורים בכוונה. אני באמת לא יודע. בכל מקרה, אני חושב שזה לא היה תמיד ככה, אני חושב שביאסא הייתי יותר ברור לעצמי, ואולי לא, רק חלקכם יכולים לזכור.

אני חושב שאני אעשה היום משהו שונה, ואנסה לאפיין את התפקידים השונים שחברים שלי תופסים בחיי, כי אני חושב שזה חשוב לי, וזה קצת שינוי מרענן שתמיד יכול לבוא לטובה. מצד אחד זה קצת לא יפה לייחס תפקידים לחברים, כי אתה יכול לקבע את התפיסה שלך אותם לזה, במקום לתת להם מקום להתפתח ולשנות את התפיסה שלך אותם. חוץ מזה, יש כאן אולי גם משהו שייראה לא פייר, שבמקום כלשהו אתה בא אל מישהו בשביל עצמך ולא גם בשבילו, אבל זה רק כי אני מתאר פה את הצד שלי.

אני חושב שהאדם הכי אינדיקטיבי להבנת העניין הוא איתי, לאיתי יש תכונה מדהימה שהוא יכול לתאר מערכות יחסים ואיך להתחיל אותם בצורה מאוד מדויקת. אז אני פונה לאיתי כל פעם שאני צריך עזרה בדברים האלה, או לעיתים קרובות יותר, כדי שהוא ידבר כאילו דברים בלתי אפשריים יכולים לקרות, וכך להפליג במחוזות הדמיון על האש שלו. לא פעם איתי הצית בי אש חדשה כשהייתי כבוי לגמרי.

האדם הבא בתור יהיה שלמה, שהוא האדם היותר משוגע מבין החברים שלי. כשאני חשבתי על הבלוג הזה, והפכתי את זה במוחי במשך חודשים, האדם הראשון שבאתי אליו עם ההצעה הזאת היה שלמה, כי אני ידעתי שהוא כנראה היה זורם על כל רעיון משוגע שלי בלי באמת לשפוט אותי. חוץ מזה, הוא באמת לא ממש שופט אותי בשום מצב.

מתוך האדם שהכי פחות שופט מבין החברים שלי, יש את האדם שלפי דעתי המנתח המדויק ביותר, וזאת בר. לבר אני מגיע כשאני צריך להבין דברים שאני לא מנתח אותם מספיק טוב בשביל להבין אותם. חוץ מזה, בר היא האדם שמעמיד אותי על הקרקע. כל פעם שאני מרגיש שאני יותר מידי בשמים ובדמיונות, אני בא אל בר, ואז היא לפעמים היא מורידה אותי לקרקע, ולפעמים היא לא. בכל מקרה, אולי האקט הזה של לספר לבר משהו הוא כבר מצריך ממני רצינות מסוימת לדבר הזה, ולפעמים ממש מפחיד אותי. בכל מקרה, על אף שהיא מורידה אותי לקרקע הרבה פעמים, אני לא נרתע ממנה כי אני יודע שהיא אוהבת אותי, אז זה בסדר.

אני חושב שאפשר לאפיין את התפקיד של אבנר, וזה כבר נהיה יותר קשה אחרי שעברנו את הפשוטים יותר, כאדם שאני יודע שהיה רוצה לדבר איתי כמעט בכל מצב. וכן, כמעט כל החברים שלי היו רוצים לדבר איתי לפעמים, אבל עם אבנר זה קצת שונה. אולי אני יכול לאפיין את זה כאבנר הוא מין עמוד משען כזה שאני יכול לדעת שהוא נמצא שם, גם כשאני לא במצב מיטבי. וכך גם התחילה החברות בינינו, כאשר ניסינו בסוג של קרב בלתי אפשרי להישאר בנחום בכיתה י’, על אף שנכשלנו בבוחן אחר בוחן, וכשאני הייתי מיואש לגמרי הוא נלחם עליי, ורק בדיעבד גיליתי שהוא היה במצב שבו אני נמצא בו. שוב ושוב הראה אבנר שאני יכול להישען עליו, ולפעמים זה היה ממש לא פייר מצדי, אבל זה טוב לדעת שזה קיים.

אני חושב שאני אסיים באלה, כמובן שאלה שלא הזכרתי אותם כאן חשובים לי כפי שחשובים לי האנשים שהזכרתי כאן, פשוט אין להם תפקיד מוגדר ופשוט כמו המוזכרים לעיל, ואולי יש להם ואני פשוט ממש צריך ללכת לישון. בכל מקרה, על אף שהפוסט היה קצר באופן משמעותי, היה לי מאוד מרגש לכתוב אותו, ואני מקווה שהרגשות האלה לא יצאו החוצה כדי שלא תחשבו שאני אדם אמיתי. בבקשה אל תישאו את זה נגדי, ולילה טוב.

Leave a Reply

