יש לי פאקינג עורך תמלילים חדש.

אולי אני יום אחד אשיג עורך תמלילים נורמלי כדי לכתוב את הקקא הזה, אחד שלא ישנה את המבנה שלו כל יומיים, ושאני אוכל לסמוך עליו בתור מקור אמין להעתק-הדבק. הבעיה היא כמובן, שכל עורך תמלילים נורמלי נכתב בראש של לכתוב באנגלית, אז בדרך כלל לא תהיה לי אפשרות לעשות משהו כזה. האמת, מה שאני באמת רוצה, זה עורך תמלילים ריק מתוכן כמו Q10 שפשוט יהיה לו אפשרות לכתוב טקסט, ושאני אוכל להאמין שיש לו תמיכה בכתיבה מימין לשמאל, בגלל שאני לא אחפש או אקבל כזה בזמן הקרוב, אני אמשיך לכתוב לכם תלונות כל שבוע על זה.

השבוע עמדתי בהבטחתי ועבדתי לקראת הקורס הקרב, עבדתי ודיברתי, ולפעמים לא עבדתי ודיברתי, באיזה שהוא שלב התחלתי אפילו לדבר בטלפון, כי זה היה חשוב, ואני צריך להמשיך לדבר בטלפון או לעשות את זה בארוחת הקבע הבאה אלינו כקרחון.בשבוע שעבר לא באתי לערב מדור כי לא רציתי להיות חלק מתקדים שיגרום לכך שיהיו עשרות אלפי ערבי מדור אחד אחרי השני, ואני אצטרך להגיע לכולם. אז לא באתי לערב מדור ביום שלישי, לא הרגשתי שפספסתי יותר מידי, לא הייתי היחיד. אני חושב שאולי הדבר שאני הכי מרגיש בו אשם בכל הנוגע לזה, זה שנתתי לגיטימציה לאנשים אחרים גם לא לבוא, אבל יש גבול לכמה אני יכול להסתכל לצדדים ולעשות דברים בשביל אחרים. מי שלא רוצה לבוא, שלא יבוא, אף אחד לא יכול להכריח אף אחד. יאיר אמר לי שהייתי צריך להגיד למארגן האירוע את מה שסיפרתי לו כשהוא שאל אותי למה לא באתי, אבל לא עשיתי את זה. במקום זה, פשוט לא עניתי לו כשהוא שאל אותי למה, עשיתי את זה מחוץ למדור, אז פשוט ברחתי לתוך המדור ולא עניתי. בזמן הזה הרשץ שלי לשעבר אמר לי שהצלחתי לאכזב אותו שוב פעם, אז +1 לי.

לקחתי עורך תמלילים חדש בשם TypWrittr הוא נראה לי סבבה ואמין, ויותר מכל חסר חרא מסביב. הבעיה היחידה שיש לו רקע, אני מקווה שאני אצליח להיפטר מזה מתישהו. אולי אף פעם לא אצליח.

ביום רביעי סיימתי להוסיף שעון למשחק שלי, וכך הוא הפך ממשהו שכיף לשחק בו, למשהו שדי ממכר כשמתחילים עם זה. הוא אפילו יוצר Bragging Rights שזה נחמד. אני לא יודע אם הסברתי מה הקטע של המשחק שלי, זה משחק שאתה שולט בכדור שחור שמנסה להתחמק מהכדורים האדומים הרעים. אתה יכול לשלוט במהירות הליניארית של הכדור בעזרת מקשי W ו-S ואתה יכול לתת לו פנייה עם מקשי A ו-D. ככה אתה צריך לנווט בין הכדורים האדומים שלהם הנעים במהירות קבועה, ומקיפים את הלוח.

אז אחרי שהוספתי את השעון, אפשר כבר לראות מי הכי טוב במשחק, והאם השתפרת או לא, האם המשחק האחרון שעשית שהיה נראה לך סבבה היה באמת סבבה (במקרים רבים לא ממש) או שהפעם יצאת תותח על. אז ביום רביעי, כשהוספתי את השעון, היו 3 אנשים נוספים במדור, ורציתי לראות איך הם משחקים בזה, חוץ מזה חשבתי להעביר את זה לעוד קצת אנשים שחשבתי שיהנו מזה, אז בטעות שלחתי את זה לכל המדור ללא הרמ”ד. קצת פדיחות אבל לא נורא, בישיבת מדור האחרון היה קצת שיחה על מי קיבל את הציון הכי גבוה, אני (165) ואז פוקסי(144), ומי חשב שהוא יצא ממש טוב אבל בעצם יצא דרדרלה כזה. היה מישהו שחשב שהוא מצא את השיטה הכי גאונית לקבל את מרב הנקודות, אבל הוא בעצם לא עבר את השלב שבאמת מגדירים משחק כטוב, שזה בערך ב-100 נקודות. על אף שבניתי משחקים בעברי, כמעט ולא בניתי משחקים בראייה של “עכשיו אני עושה משחק קטן בשביל שהוא יהיה כיף, ואז אני אזרוק אותו”, כעיקרון אני מתכנן סדרה של משחקים קטנים, כדי שאם יום אחד אני אעשה משחק יותר גדול אני אוכל להעריך יותר טוב את ההשקעה שאני צריך להשקיע בו וכמה זמן יקח כל דבר.

הכי אהבתי אחרי שהעברתי את המשחק לשלושת האנשים שם זה שפוקסי, אחד האנשים דאז, פתח את המשחק לשניה, ניסה לשחק בו, ראה איך זזים, ואמר לי “יא מפגר, אתה בכלל מבין איך אנשים חושבים?” ועשה Rage quit למשחק. זה היה נהדר, בעיקר כשידעתי שאכטונג, שהוא משחק נהדר, השתמש בדיוק באותה דרך כדי להזיז את הנחשים בו, ושבועות אדם היו מתבזבזבים ביאסא על לשחק במשחק הזה. אחר כך הוא ניסה את זה עוד פעם והגיע לתוצאה די טובה, הוא הראה לי כמה באגים במשחק, בעיקר כאלה שקשורים לזה שאפשר להאיץ ולהאט את הנחש, שזה פונקציה שאני לא אהבתי מרגע מסוים אז אני כנראה אבטל אותה, אבל זה היה נחמד. קראתי לו “משחק הכדורים הקופצים ספיד” על שם זה שיש שם כדורים, הם לא קופצים, ויש שם אלמנט של מהירות אבל בהקשרי velocity ולא Speed.

יש לציין שהעברתי את המשחק רק אחרי שראיתי שאני יכול לשחק בו חצי שעה רצוף בלי להשתעמם, ותכלס זה כל מה שצריך עבור משחק מינימליסטי, אם השגת את זה עשית הכל.

מחר אני מתכנן לחלק עם האבא הכושי את מלאכת שיחת ההקדמה לילדים החדשים, אני מתכנן לקבל שלושה והוא שניים, אבל לא בטוח שהם יהיו השלושה שלי. הילד האקדמאי שלי התחיל לחקות אותי, שזה מאוד חמוד ומעליב מצידו, אז אני חושב להפוך את זה לקטע מגבש, ולאמר לו שהוא יוכל לחקות אותי במהלך הקורס רק אם הוא הופך את זה לבדיחה של כולם. אני ממש מתקרב לדבר הזה ברגשות מעורבים של פחד והתרגשות, וזה נחמד, ככה צריך אולי.

ביום חמישי דיברתי עם הרשץ שלי לשעבר, הוא משתחרר ביום ראשון ואני הייתי עייף מידי בשביל לעבוד, והייתי צריך לבזבז חצי שעה. אז דיברתי איתו, והוא נגע בדיוק בנקודה שאני לא ידעתי שהיא הכי בעייתית אצלי ושהכי מפחידה אותי. הוא אמר לי שאני צריך לעזוב את העקרונות, להאמין בזה שהם יהיו בסדר, ולא להגדיר חוקים מיותרים בשביל משהו שאני אחשוב שיעשה להם יותר טוב. הוא אמר לי כל הזמן להיות קול, וזה נורא בעייתי לי כי אני אנטי קול. אז במשך יומיים הסתובבתי עם חוסר ידיעה על איך להתמודד עם העצה הזאת, עד שהבנתי שזה בעצם די פשוט, פשוט צריך להיות לי לא אכפת. וככה אני אנהג, פשוט שלא יהיה לי אכפת, ולעשות צחוקים, הרבה צחוקים. הרי אני יודע שאם אני ארצה ואם אני לא אני אדאג לחלק החינוכי, אז אני צריך להשקיע בחלק המשוחרר הרבה יותר עבודה. ולשם כך תגיע הדרישה מהילד האקדמאי שלי. גם חשבתי לפתח אצלם את השנאה לספורט הנעוצה מאוד חלש במשפחה שלנו, האמת רק בי, ולהגיד להם לקראת המד”ס “אתם הולכים למד”ס עכשיו, אסור לכם לרוץ, לקפוץ, או כל דבר בסגנון הזה” נראה אם זה יהיה מספיק מצחיק בשביל להגיד להם את זה, ובאיזה קונסטלציה יהיה הקשר שלנו בזמן הקורס עם הכושים, וכמה חופש יהיה לי להגיד דברים רק להם, והאם זה משנה בכלל. כנראה שנחכה ונראה.

חוץ מזה איבדתי ספר שבן, הבן של יאיר, נתן לי, ואני מאוד מקווה למצוא אותו. הוא נתן לי אותו כי הוא חשב שאני אעריך את הסיפורים המשוגעים של בורחס ב”בדיוניות” ואני לא בטוח שקראתי מספיק בשביל להעריך. בכל מקרה, יש לו סגנון כתיבה שהוא מגדיר בפרולוג כ”למה צריך לכתוב ספרים שלמים על רעיונות שאפשר להגדיר בחצי עמוד, במקום פשוט לכתוב את החצי עמוד הזה?… אני נוהג בשיטה שונה, אני מניח שהספרים קיימים, ואני מגיב עליהם.” הסיבה כמובן לכך שכותבים ספרים שלמים על רעיונות שאפשר להגדיר בחצי עמוד, זה שאם פשוט כותבים את החצי עמוד הזה, אז הרעיון יוצא חצי אפוי ומטומטם, אז אני לא אומר שהסיפורים של בורחס הם מטומטמים, אני פשוט לא יודע אם באמת אפשר To pull it off לגבי הרעיונות שלו, ולכן קשה לי להאמין לו.

אני חושב לנסות להשתפר בכתיבה ללא טעויות, אני שם לב עכשיו שהאצבע שלי יותר מידי נמצאת במצב שבו אני שולח יד למקש הבקספייס (מחק), וזה לא נראה לי דרך טובה במיוחד, חוץ מזה שאני משתמש המון פעמים ביד ימין באצבע המורה במקום באצבעות האחרות, ואני לגמרי צריך לעשות את זה, השאלה היא באיזה מידה. אולי זה בעיקר העייפות,אבל זה מוזר לי שדווקא ביד שמאל אני משתמש בכל האצבעות שלי, וביד ימין פחות. אולי אני אנסה להקליד איזה ספר או משהו כזה בצורה נכונה ונראה איך זה ילך לי. מה שבטוח, לשלוש מילים בשנייה אני לא מגיע.

אני מקווה שנהנתם הערב, אני חושב שהייתי יכול לכתוב על הרבה יותר נושאים הערב, היה נושא אחד שהשמטתי בכוונה ואני חושב לחזור אליו ביום מן הימים, היו נושאים שפשוט שכחתי, וגם הפעם בן לא נכנס כמעט לבלוג, איזה בעסה. אני בכל מקרה חושב שיש לנו דוגמה סבבה לפוסט סבבה, לא הכי מדהים, אבל ללא ספק נחמד. ערב טוב לכולם.

נ.ב. יש בעיה שהרווחים הבודדים שלי הפכו לרווחים כפולים, אם מישהו יודע איך לטפל בזה, שיגיד.

Leave a Reply

