היה שבוע די משעמם בתכלס

שמתי את השיר שנים חסומות כדי לשמוע במהלך הכתיבה, אבל כנראה שזה יותר מדי משהו אז לא יכולתי לכתוב עם זה, וואלה יופי. אני מצטער ששבוע שעבר לא כתבתי, סבתא שלי עברה אירוע מוחי שני ולא היה לי כח לכתוב, השבוע הדברים קצת התייצבו.

אז מה היה לנו השבוע, נפטרנו מהכושים, המשכנו ללמוד, ועוד ועוד. רק שתדעו שאני מאוד מרוצה מההתנהגות שלי כמפקד. אני ממש לא מורה עליהם לעשות דברים כנגד רצונם, ואני די נותן להם לעשות ככל שיעלה על רוחם, כל עוד מה שעולה על רוחם זה ללמוד, ובדרך כלל בא להם על זה. העברתי להם תרגיל נחמד שיאיר המציא ביום שלישי, וזה היה באמת מאוד נחמד, גם אני נהנתי, וגם הם נהנו לפי מה שהם אמרו.

ביום שני הייתה לא מעט דרמה לגבי מעבר הדירה של הקורס, אבל בסופו של דבר הרוחות נרגעו, גם בגלל שנתתי הבטחת שווא לטפל בדברים אם הם לא ייפתרו תוך כמה שבועות. לא רציתי לטפל בהם בכלל, כי טיפול בהם אומר להגיד לאנשים לעשות דברים בניגוד לרצונם ולא הייתי מוכן לעשות את זה. כן נתתי את הפקודה הראשונה שלי ביום ראשון, ואפילו היא פקודה בלתי חוקית. “פיסט(שקראתי לו בשם), תעביר את הקולה”, כשהוא לא העביר לי את הקולה אמרתי לו “פיסט, תעביר את הקולה בפקודה”, בסוף הוא העביר את הקולה. שאני קניתי, כפוי טובה.

חוץ מזה ביום שלישי היה ספירת מלאי בשק”ם לילה, האחרים אמרו שאם כולם יגיעו אז זה ייקח סדר גודל של רבע שעה, אבל ברור שמישהו אחד מצא סיבה לא להגיע, אז במקום רבע שעה עשינו את זה בשעה ורבע, שזה עדיין פחות ממה שדמיינתי. ביום שלישי גם הקלטתי עם פוקסי עוד פודקאסט, ספיישל עצמאות, ממש אנחנו עוברים על כל חגי ישראל. ממקומות מפתיעים קיבלתי ביקורות חיוביות על הפודקאסט. זוג אנשים מהמדור שגרים כ10 דקות מהבסיס הקשיבו לו במשך איזה שבוע, ובסוף השלימו את הפרק הראשון, משום מה הם מאוד נהנו. ביום חמישי הם נתנו לי טרמפ לאוטובוס, והקשבתי לחלק מהפודקאסט הזה, גיליתי שני דברים, שזה נורא משעמם, ושיש לי קול נורא אנטי-סטריופוני. הראשון יכול להיות לא נכון, לא יודע איך לשפר את השני, אולי בהאצת הפודקסט פי 1.25 בערך. אחד מהם העביר את זה לידיד שלו, שבגילוי נאות פעם התחיל איתי, והוא אמר שהוא גם נהנה מזה. כנראה אנשים הם מפגרים.

ובקליימקס של השבוע יש את הנסיעה לנועם ביום חמישי בערב. ביום רביעי הזמין אותי נועם להתארח בביתו עם עוד מספר אנשים, אמרתי לו שאני לא יודע, אבל הייתי במצב רוח לזרום. כשהבנתי שגם איתי בא, לא יכולתי לסרב. אז הגעתי לשם, והיו שם נועם בר יובל שלמה, עוד אחת שתישאר עלומת שם , ואיתי שהגיע באיחור ויצא מוקדם. היה מאוד נחמד שם, אכלנו על האש, דיברנו שעות, צחקנו על יובל שהוא קצין,הורדנו סרט ולא ראינו אותו, ראינו את איתי. בבוקר קמנו ואכלנו לחם מטוגן, ואז יובל הסיע אותי לעפולה, שם הגיע במיידית אוטובוס לגן נר. היה באמת מאוד נחמד, על אף שהיינו 7 אנשים או משהו כזה. ביום שישי ראיתי המפץ הגדול בגלל אבא שלי, והיה שם ציטוט נהדר של שלדון קופר שאני חייב לצטט פה, והוא הולך ככה “הבעיה היא שציפיתי שנהיה קבוצה אינטימית של 5 אנשים, לא המון חסר פנים של 6 אנשים” כל מילה נוספת מיותרת.

ביום שישי הלכנו לאכול בחוץ עם המשפחה, נסעתי לקיבוץ שריד שם יש אחת מהמסעדות היחידות באזור שפתוחה בשבת, היא הייתה מלאה, אז חזרנו לאכול בקפה קפה בקניון. אחר כך חזרנו והלכתי לישון. בשבת לא עשיתי שום דבר מיוחד.

וואלה היה שבוע די משעמם, מצטער על השיעמום. ביום ראשון מבצע מלביש, wish me luck.

Leave a Reply

